Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb een uitpuilende sample doos staan en daar wilde ik wat ludieks mee. 

dusss hier is de raad de zeep quiz. Ik haal van de week een stapel enveloppen en post zegels en stuur ieder die interesse heeft een sample op met een nummer. Allen zijn terug te vinden in het topic opzoek naar hemelse geuren. 

spelregels:

1 wil je mee doen reageer voor volgende week vrijdag op dit topic

2 stuur je adres aan mij in een persoonlijk bericht. 

3 je ontvangt van mij kosteloos een envelop met 1 of meerdere samples (afhankelijk van de animo) 

4 geniet van de scheerbeurt plaats deze met het nummer op het zakje jouw bevindingen en welke zeep je denkt dat het is (merk en geur) in dit topic
5  de winnaar (bij meerdere Juiste antwoorden volgt een loting) ontvangt van mij een hele verrassingszeep

• I like it 7
Posted
Bonanza schreef 40 minuten geleden:

Mag ik ook mee doen?

Zeker! stuur even je adres

Posted

De eerste voorbereidingen, ik kom toch wel minimaal op 30 samples. 
wie doet er nog meer mee aan deze blinde zeep test/quiz?

8294A069-9749-44CA-BBFF-F00CC1A8B1DD.thumb.jpeg.0dc769817fd6e3574a95de26b4e31cd1.jpeg

• I like it 2
Posted

@Rudi Geeft niets vind ik wel leuk. Ik heb wat samples blind geprobeert van @Shavingexperience  verkregen via @Levi vond ik erg leuk om te doen dat gaf me dit idee. Leuk om andere deze kans te geven en terug te lezen wat de interpetatie van iemand anders is op een zeep die ik ook gebruikt heb en het ruimt gelijk lekker op ?

• I like it 2
Posted

Ik vind het een erg leuk idee, maar ik ga nog niet mee doen. Nog geen jaar bezig nu, en voornamelijk mijn techniek aan het oefenen.

• I like it 1
Posted

Ik heb 10 enveloppen gemaakt met ieder 4 samples. 
Al 7 gegadigden dus nog 3 plekken over!

• I like it 1
Posted
koenfucius schreef 14 minuten geleden:

Ik heb nl. meer zepen dan krabbers ?)

En een extern magazijn? ?

• Haha 1
Posted

Ik zou wel graag mee willen doen maar heb wel erg weinig, eigelijk geen ?, met verschillende soorten zepen. Als dit geen probleem is dan wil ik wel mee doen.

Posted
Wilrox schreef 1 minuut geleden:

Ik zou wel graag mee willen doen maar heb wel erg weinig, eigelijk geen ?, met verschillende soorten zepen. Als dit geen probleem is dan wil ik wel mee doen.

@Wilrox en @Joost zie het als een mooie manier om eens andere zepen te proberen! Gaat niet om het winnen maar om de lol en de hobby. Iedereen kan meedoen! 
als jullie mee willen doen stuur je Even adres in een PM naar mij . 

• I like it 2
Posted

@jampot @Jurre @beepee1972 @Rudi @Frank @Bonanza @Mathieu @Joost @Wilrox

Ze zitten op de post, Veel test plezier en ik kijk er naar jullie bevindingen hier terug te zien!

Geniet van de scheerbeurt plaats deze met het nummer op het zakje jouw bevindingen en welke zeep je denkt dat het is (merk en geur) in dit topic
Het gaat om de lol en het proberen van nieuwe geuren maar voor wat extra stimulans ontvangt de winnaar van mij een hele verrassingszeep! 

laatste tip:

De volgende sites kunnen je misschien helpen:

https://mijnvolgendezeep.nl

credits aan @Rudi voor de mooie site en je snapt natuurlijk dat ik voor jou niet de makkelijkste samples heb uitgekozen ?

https://trythatsoap.com

waanzinnig grote database waar je ook kan zoeken op geur noten

er is nog 1 envelop over lees je dit en wil je toch nog mee doen? Stuur mij even een PB met je adres.

Ps over 14 dagen maandag 7 sept zal ik de winnaar bekend maken

• I like it 2
  • Thanks! 2
Posted

14 dagen? hmm, als je 4 samples per envelop hebt gedaan kan dat krap worden...

Ik scheer mezelf ongeveer 2 keer per week namelijk. Maar ik regel wel wat.
Ik weet niet hoe vaak de rest zich scheert ?

• I like it 1
  • Haha 1
Posted
Joost schreef 2 uur geleden:

14 dagen? hmm, als je 4 samples per envelop hebt gedaan kan dat krap worden...

Ik scheer mezelf ongeveer 2 keer per week namelijk. Maar ik regel wel wat.
Ik weet niet hoe vaak de rest zich scheert ?

als er meer dit probleem hebben laat het even weten! Ik heb mijzelf als referentie en  Zou me 2x per dag kunnen scheren (als we uit gaan doe is soms nog een touch up atg dan heb ik als weer stoppels van de ochtend scheerbeurt) ?