Ga naar inhoud
talibeard

Helemaal op!!

Aanbevolen reacties

Nu ben ik benieuwd @Hanskoning wat je van de kwaliteit van de harde zeep vind?

Ook geniet volop van de geur maar ben huiverig voor de kwaliteit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
UnShaven schreef op 24-1-2019 om 18:38:

De aftershave van Caola Barbon kan zomaar de lievelings aftershave van Hans worden er zit genoeg menthol in om op je gezicht een kleine ijstijd te laten plaats vinden. Geuren van beide producten zijn verschillend van elkaar en vraag aan mij geen geur beschrijving te doen. Overigens bezit ik een kleine voorraad van de producten die met enige regelmaat aangevuld word.

Jammer dat de site vastloopt (error geeft) bij gebruik vertaal optie van Google, en ja je kunt engels kiezen, maar NIET op de pagina's waar je je adres en zo moet invoeren, dus geen idee wat waar moet.. Daarnaast ook geen idee hoeveel 1300 nog wat Ft is in euro's en wat de verzending kost. Zucht, had deze graag geprobeerd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Je kan niet buiten Hongarije een bestelling doen bij Caola. Ik heb wel een regelmatige aanvoer van deze creme en aftershave. Ik heb nog een tube Barbon, Figaro en de Derby (Menthol) en aftershave

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

@WilcoRoos Ft is Hongaarse Forint, officiele muntcode HUF. Op dit moment 318 Ft (HUF) in een euro

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@WilcoRoos je kunt het eens met een VPN proberen met een server in Hongarije. Voor de site kom je dan uit dat land. Alleen de vraag of ze ook over de grens willen versturen. En jou betaling accepteren, buitenlandse bank of creditcard.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

ik heb al de vraag gesteld of ze naar Nederland sturen en heb geen reactie gehad. Ik ga het binnenkort in het Hongaars doen. Overigens word je niet op IP geweigerd maar je postadres, best handig als je wat Hongaars kan. 😎

In maart word mijn voorraad weer aangevuld. Je hebt twee Hongaarse winkels in Nederland, Den Haag en Rotterdam en daar hebben ze het ook niet in voorraad.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Wat duurder? Als Wilco wat wil hebben wil ik wel een tube en flesje aftershave sturen. In Hongarije kost het me ongeveer HUF948, ongeveer 3 euro. Op Ebay is het te duur.

De zeep heeft een heel eigen geur en aftershave lijkt er compleet niet op.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Of via een tussen stop in Utrecht kan het ook geleverd worden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
UnShaven schreef 27 minuten geleden:

ik heb al de vraag gesteld of ze naar Nederland sturen en heb geen reactie gehad. Ik ga het binnenkort in het Hongaars doen. Overigens word je niet op IP geweigerd maar je postadres, best handig als je wat Hongaars kan. 😎

In maart word mijn voorraad weer aangevuld. Je hebt twee Hongaarse winkels in Nederland, Den Haag en Rotterdam en daar hebben ze het ook niet in voorraad.

Ik heb na uitleg van mijn probleem de volgende reactie gekregen:

Dear Mr. Ross,

Thank you for your interest regarding our products. The topbar / menu bar of the website is under reconstruction right now, that is why at the moment you cannot see the English version of the website, we are sorry about it. Hopefully by the end of the week, it will work properly.

Let me send you a presentation about our products, if you are interested in any of them, please write me the name of the products, and I will send you the prices.

We work together with the GLS shipping company, the cost of shipping to the Netherlands would be approximately 15 EUR.

If you decide to order some products, first you need to transfer the money to our bank account, when it arrives, we send the package to your address.

If you have any questions, please write it to me.

Ik gniffelde een beetje over het verbasteren van Roos naar Ross, maar verder wel ok, ik kwam in Hongaars geld op rend de 3-4 euro uit, dan is de 15 euro verzendkosten (slik) heavy, maar overkomelijk, zeker als het scheercreme gebeuren zo goed is ;-) Maar ja, vooralsnog, er word aan gewerkt maar momenteel, helaas..

@Tinboy Het is niet dat je niet op de site kan, alleen het invullen van je adres gegevens is wat moeilijk als je niet kunt lezen wat er gewenst word bij de invulvakken, Hongaars staat helaas niet in het 'kan ik lezen/verstaan/spreken' talen lijstje. Hij is ermee aan het werk, dus mogelijk in de toekomst, alleen zijn de verzendkosten haast US hoog :-D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@WilcoRoos ik dacht dat ze buitenlandse IP adressen blokkeerden. Dat wordt nog wel eens gedaan. Vooral bij media, zoals HBO en Netflix. Een VPN is dan de oplossing.

Binnen de EU mag dat niet meer. Maar een winkel hoeft niet buiten eigen land te leveren. Zelfde geld met prijs verschillen tussen landen. Mag ook niet meer. Daar kon je met eem VPN ook achter komen (was vooral een ding met vliegtickets).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Ondertussen is het product vanuit Nederland onderweg naar Wilco

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

IMG_0139.jpg
Na bijna 80 scheerbeurten is deze zeep helemaal op. Een fijne zeep, die ik steeds meer begon te waarderen. De kans dat hij er in de toekomst nog een keer komt acht ik groot. Dan zal ook de bijbehorende asb worden besteld.

Maar eerst de Stirling Varen maar eens afwachten.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Catie's Bubbles Le Marché du Rasage is na circa 30 scheerbeurten op. Als ik deze nog een keer zou bestellen zou ik geen potje van 2 oz. kiezen.  Dat is voor het laden van de zeep toch wat minder handig. Nietemin erg tevreden over deze zeep. 

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een stickje Palmolive. Hoe meer ik het gebruikte des te beter ik de zeep vond. Niks mis mee.
Vervangen door een blauw Wilkonson stickje...e0b9da61c633596904c2e4b5c2208ba5.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De TOBS ceder is op. Hij is heel goed bevallen. Zal er zeker wel weer komen. De DR Harris zeep die gelijk is gekocht is nog lang niet op. Zo kun je het verschil tussen zeep en creme maar weer zien.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De eerste van de drie Simpsons crèmes die op is.
8d4a9ecd7869c48e09936a9d926d7815.jpg
Lekkere geur, oké crème. Voorlopig geen vervolgaankoop, ik vind hardere scheerzeep toch fijner.

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben ik de eerste sinds 11 juli vorig jaar die weer wat op maakt?? Zou zomaar kunnen als ik zie hoe lang je met een pot kan doen...

Proraso Wit, aangeschaft 26 oktober 2016, 177 scheerbeurten (7x in 2016, niet gebruikt in 2017, de eerste drie maanden van 2018 (30x) en toen van oktober 2018 t/m juni 2019 (84x) en tot slot van oktober 2019 tot nu (56x) later is de pot helemaal op. Komt deze opnieuw in huis? Misschien wel, maar pas als er minstens drie andere ook helemaal op zijn, en ook dat kan nog wel eens even gaan duren....

20200409_082438.thumb.jpg.5cff10a47212653a4674fc84873dcf86.jpg

• Vind ik leuk 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aangebroken op 15-10-19 Vandaag op. Ging dus relatief snel. Zal terugkeren maar nu nog niet. Eerst wat ruimte in de kast maken....

op GFT.jpg

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gebeurt niet vaak maar deze vandaag opgemaakt.

Nu op naar een nieuwe opmaakzeep ( scheer daar dan 2 x per week mee andere dagen iets anders)

20200602_095157.jpg

• Vind ik leuk 6
  • Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou ja, niet helemaal op, had er nog wel 3 scheerbeurten uit kunnen halen. Maar genoeg is genoeg. Auf wiedersehen Abschaum!

IMG-20200802-144626627.jpg

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.