Ga naar inhoud
talibeard

Helemaal op!!

Aanbevolen reacties

Hanskoning schreef 1 uur geleden:

Als je dit schrijft zou ik eerst aan je eigen smaak gaan twijfelen. :lol:

Dat was ook mijn eerste gedachten, ik twijfelde ook zeer. Maar om een of andere reden zijn de Belgen toch een volk van smaak, zo hebben ze in Utrecht een tempel voor Belgisch bier gebouwd Cafe Olivier om de Ollanders de smaak van echt bier te laten proeven in plaats van de waterige smaakloze spul uit  Amsterdam. Tevens hebben ze in de Ardenne heerlijke ham waar wij Hollanders ook gek op zijn. Het lijkt er dan ook sterk op dat de Belgen met smaak vaak de beter keuze hebben gemaakt. Helaas zijn  er ook nadelen ze hebben in Brussel een tempel van nutteloze EU ambtenaren laten bouwen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
efsk schreef 1 uur geleden:

gezien de blinde adoratie van tabac deed ik dat al langer.

Als de temperaturen eindelijk eens naar winterse waarden wil zakken komt de heerlijk zeep van Tabac weer uit de kast. Het is een hemelse zeep waar een man niet genoeg van kan krijgen, ook de aftershave die verkrijgbaar is in een echt mannen formaat van 300ml, heerlijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
UnShaven schreef 52 minuten geleden:

Het lijkt er dan ook sterk op dat de Belgen met smaak vaak de beter keuze hebben gemaakt. 

Heb ik daarom een Nederlandse tot vrouw gekozen? Is dat nou een teken van goede of slechte smaak? 🤔

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag trouwens de simpson café latte opgemaakt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Snuff schreef 8 uur geleden:

Heb ik daarom een Nederlandse tot vrouw gekozen? Is dat nou een teken van goede of slechte smaak? 🤔

Ik vermoed dat je keuze, net zoals bij de meeste mannen, beperkt was tot " Ja, ik wil". 😀

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robert79 schreef 12 uur geleden:

Normaal ben ik geen fan van amandel zeep, maar ik vind dit juist de enige van de amadel zeep die ik juist waardeer.

Subtiel, want een beetje zepig en toch een lichte amandel geur.

Erg prettig.

Cella is subtiel met slechts een lichte amandelgeur ??????????????

• Vind ik leuk 2
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Snuff schreef 10 uur geleden:

Kijk de zeer goede aanzet was er lang geleden maar de algehele transformatie is toch mislukt zo mogen we concluderen. :ugeek:

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

FA44E4B1-EFB7-4B7F-86A3-F60F29D020AB.jpg
De Antiga Barbearia de Bairro zeep is op. Goede zeep met een aangename geur maar zal toch niet meer in huis komen. Ze is namelijk zeer gelijkend aan de Portus Cale zeep die mijn lichte voorkeur geniet.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Stuiptrekkingen van de Simpsons Vanilla & Rose, vele anderen zullen sneuvelen in het komende jaar.

1848132701_A-1(10).thumb.jpg.80731d069b83a05e98aa254784ef688a.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Héééééë Snuffie beetje valsspelen want zo te zien zit er nog wel een scheerbeurtje of 5 in.............maar já vanille dus ik begrijp het donders goed. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nu weet ik waarom je zo lang met een zeepje doet 🤔 ik kwam amper toe voor een hoofd en gezichts  beurt. De allereerste regel van goed schuim maken is men neme een opgehoopte eetlepel crème of zeep en gaat dan aan de slag ;-) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op, prima zeep maar aangezien er nog zoveel onontgonnen scheerzepen zijn zal deze er voorlopig niet meer komen.527a0b6e204e6e70a0da071216529866.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb gisteren een sample van de ‘Stirling Soap Dunshire’ opgemaakt. Het rook wel lekker, maar aangezien ik nog meerdere Stirlings moet uitproberen die ook lekker of beter ruiken, denk ik niet dat ik deze ooit nog ga kopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Na 166 scheerbeurten is er een einde gekomen een mijn pot met Castle Forbes Lime Shaving Cream . Gestart eind november 2015 en gisteren het laatste beetje gebruikt. Deze crème is zonder meer de beste die ik tot nu gebruikt heb. Een minimale hoeveelheid crème op de borstel geeft een kom boordevol heerlijk dicht schuim met een sterke limoengeur. Ook na ruim 3 jaar bleef de geur nog goed behouden.

Wel duur maar iedere cent waard.

P1030362 (800x600).jpg

aangepast door Frank
spelfout
  • Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb vandaag een sample van de ‘Stirling Soap Sharp Dressed Man’ opgemaakt. Het rook wel lekker, maar aangezien ik nog meerdere Stirling Soap  moet uitproberen die ook lekker ruiken, weet ik niet of ik deze nog in volledige pot ga kopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.