Ga naar inhoud
talibeard

Helemaal op!!

Aanbevolen reacties

Snuff schreef 5 uur geleden:

Daarom voor mij liever geen samples meer.

Dat is ook mijn gedachte...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
roland schreef 1 minuut geleden:

+1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanmorgen 't laatste beetje crème uit de mooie glazen pot St. James of London, met het oranje label, opgekwast.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
roland schreef op 9-4-2018 om 20:42:

Hanskoning schreef op 9-4-2018 om 20:44:

+1

Inderdaad: ik ben iedere dag een andere scheerzeep aan het gebruiken (totaal 28) en merk dat ik vooral samples aan het weggooien ben:

Barrister&Mann Seville  

Barrister&Mann Cologne Russe 

Barrister&Mann Chypre

Panna Crèma Nuavia Verte

Barrister & Mann Artisan Shaving soap Glissant Promises

Alle geuren zijn teveel achteruit gegaan.

Alleen de B&M Seville komt niet terug vanwege allergische reacties (rozemarijn...)

De andere B&M zepen zijn vooral van het cologne achtige type en ik merkte dat ik dat uiteindelijk bij het scheren niet lekker genoeg in de neus vind. Hiervan komen geen grote potten. De Panna Crema komt in de uitvoering rood er wel eens.

Ondanks het nadeel van het snel vervliegen van de geuren in de samples heeft het me toch geholpen in het zeep selectieproces

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
onno schreef 5 uur geleden:

Ondanks het nadeel van het snel vervliegen van de geuren in de samples heeft het me toch geholpen in het zeep selectieproces

Dit vind ik ook een groot voordeel. Noem mij maar een kniepert, maar 15 tot 20 euro voor een pot zeep waarvan je nog maar moet afwachten of je hem lekker/goed vind, vind ik best veel geld. Als een zeep goed gevalt, komt daar uiteindelijk toch wel een grote pot van, maar over het algemeen hou ik wel van samples.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kleinere bakjes zeep, zeg 'n gram of 75, zou ook ideaal zijn!

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Moods schreef 10 uur geleden:

Dit vind ik ook een groot voordeel. Noem mij maar een kniepert, maar 15 tot 20 euro voor een pot zeep waarvan je nog maar moet afwachten of je hem lekker/goed vind, vind ik best veel geld. Als een zeep goed gevalt, komt daar uiteindelijk toch wel een grote pot van, maar over het algemeen hou ik wel van samples.

Helemaal mee eens hier ook al heel wat volle potten weggegeven omdat de geur of zeepkwaliteit me tegen stond.

roland schreef 9 uur geleden:

Kleinere bakjes zeep, zeg 'n gram of 75, zou ook ideaal zijn!

Ook hier helemaal mee eens. Het enige nadeel is dat het potje weer zo klein is dat je je kwast niet lekker kan laden, zo heb ik altijd de kleinverpakking van Caties Bubbles en dat is hier een mooi voorbeeld van.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hanskoning schreef 55 minuten geleden:

Ook hier helemaal mee eens. Het enige nadeel is dat het potje weer zo klein is dat je je kwast niet lekker kan laden, zo heb ik altijd de kleinverpakking van Caties Bubbles en dat is hier een mooi voorbeeld van.

Het is kiezen of delen, je kan niet alles hebben Hans!! 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
roland schreef 2 uur geleden:

Het is kiezen of delen, je kan niet alles hebben Hans!! 

Wel hoor, want ik heb toch kleine en grote potten xD

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weinig zeep in een pot met grote doorsnee kan prima. Wordt het geheel wat platter.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hanskoning schreef 7 uur geleden:

Wel hoor, want ik heb toch kleine en grote potten xD

Jij wel maar de producenten niet...

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De zeep die ik als eerste kocht sinds ik serieus begonnen ben met het scheren is op. Het is Proraso wit. Voor de prijs een goede zeep. Er komt in de toekomst wel weer een Prorasa zeep.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben een nieuwe tactiek aan het hanteren. Ik heb nu 10 scheerzepen/scheercrèmes in totaal en koop pas een nieuwe scheerzeep als er eentje op is. Proraso blauw (scheercrème) zal ik nooit opmaken omdat ik vind dat hij stinkt. De oplossing voor dat probleem is mijn vader. Ik heb deze scheercrème aan hem gegeven en gevraagd of hij me een sms'je stuurt als hij op is. Van zodra dat het geval is, kan ik weer een nieuwe scheerzeep kopen en mag hij mijn TFS Tabacco Verde Forte scheerzeep opmaken. :P

• Vind ik leuk 3
  • Haha 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beste Proraso blauw, vaarwel en tot nooit meer. Met dank aan mijn vader. In principe kan ik nu een scheerzeep aanschaffen die op m'n wenslijstje staat.

f58fb986b26145e00c154e8792cfac13.jpg

• Vind ik leuk 2
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
CobraX schreef 1 uur terug:

Beste Proraso blauw, vaarwel en tot nooit meer

Da's meer dan duidelijke taal 9_9 En wat wordt de nieuwe die je op het zicht hebt?

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Snuff schreef 1 uur terug:

Da's meer dan duidelijke taal 9_9 En wat wordt de nieuwe die je op het zicht hebt?

Had je mij die vraag ongeveer een weekje geleden gesteld, dan had ik hier resoluut "Scheermonnik Delfts Wit" op geantwoord. Nu twijfel ik een beetje. Na mijn laatste scheerzeep aankoop (4 TFS scheerzepen waarvan 2 samples) ben ik tot de conclusie gekomen dat geen enkele van de bestelde scheerzepen een "blijver" was. Dus misschien is het slimmer om eerst voor enkele samples te gaan. Uitsluitend samples kopen kan perfect bij Maggard Razors. Chiseled Face Cedar & Spice staat bijvoorbeeld op m'n wenslijstje en is beschikbaar bij Maggard Razors. Bovendien stoefen Amerikanen zo vaak over hun ambachtelijke scheerzepen dat er toch enige nieuwsgierigheid opgewekt is bij mij.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik me als vader zo opoffer voor mijn zoon verwacht ik op zijn minst dat zijn eerstvolgende aankoop mij enige wat zeg ik -als ik Proraso blauw zou moeten leegmaken-  een redelijk grote genoegdoening heeft waarbij het geld voor een eigen inkoop pas met het binnenharken van het vakantiegeld gedaan kan worden. O.o

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hanskoning schreef op 9-5-2018 om 17:27:

Als ik me als vader zo opoffer voor mijn zoon verwacht ik op zijn minst dat zijn eerstvolgende aankoop mij enige wat zeg ik -als ik Proraso blauw zou moeten leegmaken-  een redelijk grote genoegdoening heeft waarbij het geld voor een eigen inkoop pas met het binnenharken van het vakantiegeld gedaan kan worden. O.o

Er waren eigenlijk 3 opties:

1) ik zou de scheercrème wegsmijten

2) de scheercrème zou binnen 10j nog in de kast gelegen hebben

3) mijn vader zou de scheercrème opgebruiken en zich zo een beetje geld uitsparen (hij koopt altijd busjes scheergel en scheert zich met een Gillette Fusion)

Dus toen ik een bezoekje bracht aan het ouderlijke huis heb ik hem gevraagd of hij deze wou hebben en erbij vermeld wat mijn andere 2 opties waren. Toen de Proraso blauw tube leeg was, heb ik hem mijn TFS Tabacco Verde Forte scheerzeep overhandigd.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.