Ga naar inhoud

Nieuwe Rocnel Sailor

koenfucius
 Delen

Aanbevolen berichten

ja dat is een minpunt bij Murat, durft nogal eens uitlopen met een week of twee drie 🤨 Een en ander heeft ook te maken met het feit dat hij zelf niet verzend maar dit via een grote maatschappij gaat en die verzend als de container vol is (voordeel is dan weer minder € te betalen aan je weet wel wie).

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, MacMarty89 zei:

En ik maar denken ruig te zijn met mijn Feather AS-D2 aankoop. Njet.

je weet toch dat er verschillende badges zijn? 😜

D3B257ED-0892-40A7-B1CD-5C4BA2C65109.jpeg.0d19f0fb8d2c5555f294ea84e0ff4c72.jpeg

• Haha 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof me het is niet al goud wat blinkt, de meeste blijven zoeken naar de overtreffende trap maar slechts zelden kom je iets tegen dat echt uitzonderlijk is. 

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om dan maar J.R.R. Tolkien te citeren:

"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost."

• Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi. Alleen wat ik niet zo goed begrijp is waarom de kop zo ongelofelijk dik moet zijn. Er is toch helemaal geen technische reden voor? Het is in mijn ogen alleen maar onhandig, omdat je dan niet overal even goed bij kunt komen (bv. onder je neus) en het maakt de krabber onnodig zwaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Technisch is er wellicht geen reden voor maar dan zou de krabber zo goed als zeker anders scheren en juist dat is naar mijn bescheiden mening de grootste troef van deze Rocnel's. Heb geen enkele andere krabber die voor mij althans zo'n lekkere scheerbeurten geeft, zelf heb ik geen enkel probleem om overal bij te komen ook niet onder de neus.  Het gewicht is inderdaad aan de hoge kant en niet voor iedereen, je went er wel heel snel aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.