Jump to content

Levertijd uit Canada bestellingen

sami
 Share

Recommended Posts

Ik zat er over te denken eventueel een karve christopher bradley roestvrij staal krabber te bestellen van hun website nou las ik hier en daar dat bestellingen uit Canada en de Verenigde Staten tot maanden kan duren ik weet dan ook niet of dit verstandig is hebben anderen er recentelijk nog ervaring mee?. 

Hm ok @Tjebbe wat gek ik heb nog maar een keer gecheckt op hun site maar ik kan geen gepolijste versie vinden enkel de Stainless steel, aluminium, en brass versie. 

Oh en van wat ik had begrepen op diverse fora is dat ze een titanium versie in productie willen brengen maar die zal waarschijnlijk iets meer kosten dan de Stainless steel versie. 

Vooral de USPS (USPostal service) was een tijd zeer traag ivm corona maar ze hebben hun leven verbeterd de laatste tijd.....Nu alleen nog hopen dat de Ned douane het druk heeft en je pakje ongemoeid laat....

dhr K schreef 16 minuten geleden:

Vooral de USPS (USPostal service) was een tijd zeer traag ivm corona maar ze hebben hun leven verbeterd de laatste tijd.....Nu alleen nog hopen dat de Ned douane het druk heeft en je pakje ongemoeid laat....

Nou dat is nog niet helemaal hoe ik het ervaar. Het ene pakje lijkt er tussen door te schieten maar ik heb ook al 2 pakketjes waar ik ruim 2 maanden op zit te wachten. Is dus zeker nog niet op orde bij usps. 

• I like it 1

sami schreef 6 uur geleden:

Ik zat er over te denken eventueel een karve christopher bradley roestvrij staal krabber te bestellen van hun website nou las ik hier en daar dat bestellingen uit Canada en de Verenigde Staten tot maanden kan duren ik weet dan ook niet of dit verstandig is hebben anderen er recentelijk nog ervaring mee?. 

Zelfs lang voor de corona periode waren er bestellingen die 3 maanden op zich lieten wachten. Stabiele en vlotte levertermijnen zijn niet gegarandeerd bij Karve. Chris (de eigenaar) is een perfectionist en maakt de producten zelf (one-man show). Wat ik zou doen, is hen een e-mail sturen waarin je uitlegt wat je wil bestellen en meteen erbij vragen hoe snel ze kunnen verzenden indien je de bestelling plaatst. Jack (The Virtual Groomroom op YouTube) zal je e-mail waarschijnlijk beantwoorden aangezien hij de customer service doet voor Karve. Je vindt het e-mail adres terug helemaal beneden op de homepage van Karve. Ikzelf heb bij de launch zo'n 5-6 weken moeten wachten op mijn Karve stainless steel safety razor als ik me niet vergis.

Johnweggo schreef 6 uur geleden:

@sami  @Jan Zoethout heeft volgens mij nog recent iets van karve uit Canada laten komen. 

Ik heb recent een greepje bij Karve besteld, maar de order afgezegd omdat ik al een greepje uit Belarus verwachtte.

Karve kon (kan) door corona perikelen niet vlot uitleveren ...

Spulletjes van Maggard Razors komen wel redelijk vlot binnen, heb ik in 't verleden ervaren.

• I like it 1

dhr K schreef 8 uur geleden:

Ik geef je weinig kans ... ?

• I like it 2