Jump to content

Noble Otter @ Slickboys!

Levi
 Share

Recommended Posts

Good afternoon my friend! 

I have two exciting updates for you... The first is that Noble Otter will be launching on Slickboys tonight at 6pm UK time. We will have shaving soaps and aftershave splashes available in the following seven scents:

• Rawr
  • Orbit
  • Northern Elixir
  • Thé Noir et Vanille
  • Two Kings
  • Monarch
  • Hamami

We absolutely expect the Noble Otter products to sell out very quickly. We could only get our hands on a limited amount to start with but already have more on order so if you do miss out this time please do not worry as more is on the way.

The second update is that we will also have the Barrister's Reserve shaving soaps back in stock at the same time in all six scents. The Barrister's Reserve aftershave splashes are due to arrive next week to join them.

The best page to be on at 6pm for the Noble Otter launch will be this one: https://slickboys.co.uk/collections/noble-otter

Thanks and have a great day!

Finn

• I like it 1
  • Thanks! 2

Ik heb de mail ook gelezen, maar ik twijfel eerlijk gezegd. Vorig jaar enkel een sample gekocht van Orbit en ik vind Terror gewoon beter qua geur en voelt ook een stuk kouder aan. Orbit zou ik vooral voor het prachtige label kopen. De Reserve aftershave splash staat nog op m'n lijstje van "te testen aftershaves", dus misschien hap ik volgende week wel toe.

• I like it 1

Het aanbod van Slick Boys wordt wel steeds mooier op deze manier. Na Barrister & Mann, Ariana & Evans, Wholly Kaw nu een vierde "geliefde" artisan in het assortiment. 

• I like it 1

JvdK schreef 17 minuten geleden:

Noble Otter bij Slickboys  uitverkocht.........

Misschien even vermelden. Finn voegt vaak producten op voorhand toe en deze krijgen de status "sold out" totdat ze live gaan.

Johnweggo schreef Zojuist:

Veel al uit verkocht. Wel fijn dealer voor "Europa" maar helaas behoorlijke pittige prijzen. 

Klopt, veel producten zijn vaak binnen enkele minuten uitverkocht. Best een alarm instellen op je smartphone als je zeker iets wilt hebben. Maar geen nood, dit stond in z'n laatste e-mail:

"Stock for this initial release is fairly limited and we expect it to sell out quickly. However, if you do miss out then please do not fret as we already have more stock on order including even more scents."

Daan schreef 1 uur terug:

Zeker mooie foto’s! 
voor mij:

B4490011-A961-48A2-AE0D-3D363244A6EC.jpeg

60A6D75B-E5F8-4EE9-9196-394FCD6E76FE.jpeg

132B4FF7-37D6-4CDB-AE9F-2D9908CC6084.jpeg

Ehhm, dat wordt binnen smokkelen @Daan!

CobraX schreef 3 uur geleden:

Het zou mij niet verbazen als er nog meer zouden volgen. Declaration Grooming, Zingari Man en Stirling mogen van mij gerust toegevoegd worden aan dat lijstje.

Stirling is bij Shaving Time te krijgen, ik denk niet dat ze die bij twee UK sites neer gaan zetten. Dan beter ook bij een site in Europa ergens. 

• Haha 1

Rudi schreef 17 minuten geleden:

Stirling is bij Shaving Time te krijgen, ik denk niet dat ze die bij twee UK sites neer gaan zetten. Dan beter ook bij een site in Europa ergens. 

Weet ik, koop zelf mijn Stirling producten bij Shaving Time en Maggard Razors. Maar concurrentie is goed voor de consument. Het zou mij ook transportkosten uitsparen als ik producten van verschillende merken bij één winkel kan kopen. Indien Stirling verkrijgbaar zou zijn bij Slickboys, dan zou dat m.a.w. mooi meegenomen zijn voor mij.

• I like it 1

• 1 month later...
  • 7 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Van de week heb ik even contact gehad met The Alpha Men en Manandshaving. The Alpha Men heeft NO in ieder geval op hun wensenlijstje gezet, en Manandshaving had een mailtje gestuurd om meer informatie op te halen.

Het "probleem" schijnt is dat scheerzeep e.d. onder de cosmetica wetgeving vallen in Europe en die in de Europese meldingen portal voor cosmetica aangemeld moet worden. In theorie is dit een paar schermpjes door klikken voor de maker of de eerste importeur, maar in praktijk haal je daar al snel een dure consultant voor bij.

Ik hoop dat NO snel ergens goed beschikbaar komt in Europa, zeker nu de UK weer gedoe heeft rondom importeren. Een Nederlandse webshop is natuurlijk ideaal! :)

• I like it 2