Jump to content

Recommended Posts

Posted

Gisteren naar de lokale Turkse super gegaan voor een Gillette goal. Vandaag getest of dit wat was voor vakantie. De ervaring was ok na het vinden van de juiste hoek. Iemand nog een budget idee voor vakantiekrabber?

Posted
dhr K schreef 1 uur geleden:

Ik dacht €20 bij de barbier. Pearl reiskrabber

IMG_4159.jpg

IMG_4160.jpg

ja is een prima krabber kop lijk erg op Muhle gesloten kam 

• I like it 1
Posted

klopt hij lijkt er veel op. Hij scheert prima en als je m in elkaar hebt merk je niet dat hij een reiskrabber is.

Hij staat bij de barbier te koop voor €18.95

Scheersalon heeft er ook een maar is duurder van Parker £29,95

sterkte

• I like it 1
Posted

@Kazuya17 idee is dat je het scheergerei mag kwijt raken en of stuk mag gaan. Aangezien ik op de fiets ga, is gewicht ook nog belangrijk. Neemt niet weg dat het een mooie krabber is

• I like it 1
Posted

Bij mij gaat altijd de Merkur 37c mee. Gemakkelijk te vervangen en steevast goeie scheerbeurten. Eventueel ook nog iets vintage, waar je vaak ook erg goedkoop leuke verrassingen kan vinden

Posted

Ook ik ga met de fiets op vakantie. Bij mij gaat steevast de Lord L6 mee. Ooit overgenomen van een forumlid. Geen grote investering, lekker licht en prima prestaties.

• I like it 2
Posted

@TonW daar zat ik ook aan te denken of anders de Wilkinson sword maar die is plastic en wellicht makkelijk stuk in bepakking

• I like it 1
Posted

@Bonanza Ik heb geen ervaring met de Wilkinson. Volgens mij is dit een tweedelige krabber. her voordeel van een driedelige is dat hij wat platter/kleiner te maken is en geen risico dat hij tijdens de reis stuk gaat door het proppen (bij mij althans) in de fietstassen.