Jump to content

TFS 75 Anniversary

Rudi
 Share

Recommended Posts

Barbiere di Figaro schreef 8 minuten geleden:

Zijn er mee bezig; na de vakantie zal het nog wel even duren, want er komt nogal wat meer op ons af....

Je maakt het wel spannend! Ik wacht rustig af.

Barbiere di Figaro schreef 23 minuten geleden:

Zijn er mee bezig; na de vakantie zal het nog wel even duren, want er komt nogal wat meer op ons af....

Positieve dingen hoop ik? 

Barbiere di Figaro schreef 11 uur geleden:

Ja hoor @JeroenP, deels wel, maar er is tegenwoordig, vergeleken met recent vroeger, erg veel nieuws en de markt verandert daardoor ook. Concentratie van aanbieders, tijdelijke? invloed van corona en nog wat meer van die ontwikkelingen.

Tja, mag toch hopen dat mensen het waarderen dat we gelukkig nog Nederlandse winkeliers hebben waar we ook onze scheerspullen kunnen kopen. 

Ik heb (weer eens ?) een veto van vrouwlief op de scheeracquisitie ("Je krijgt het nooooooit meer op Jeroen!") maar als je na jullie welverdiende vakantie de TFS 75 Anniversary set binnen hebben; kom ik het graag ophalen in Zwolle! Vorige pakket van jullie kreeg ik ternauwernood heimelijk binnen gesmokkeld. 

• I like it 2
  • Haha 4