Jump to content

Fatip slant of gesloten kam

bartje-p
 Share

Recommended Posts

De titel spreekt voor zich denk ik. Ik ben wel benieuwd of er op het forum gebruikers zijn van deze krabbers? Of waren? En hoe dat bevalt?

Ik zie eigenlijk alleen ervaringen met de Open kam variant voorbij komen. En ik zag dat ze ook nog een Piccolo hebben met gesloten en open kam, die is ook nog wel interessant als je van afwisseling houdt.

Ik heb de Piccolo Special Edition met open en gesloten kam. De open kam ligt mij minder dan de gesloten. Eens je het juiste mesje gevonden hebt voor deze krabber scheert hij heel efficiënt. Voor mij was dit Gillette Rubie. Veel andere mesjes gaven mij een minder goede scheerbeurt. Ook het greepje vind ik aan de smalle kant. Top krabber? Zeker niet. Maar ik vind het een mooie krabber.

• I like it 1

Bedankt Levi Voor de toelichting.

Heb de open kam gehad, was me iets te rauw, wel effectiefen prettig te hanteren. Ook ik vind de Piccolo mooi smoelen, wat mij betreft kloppen de verhoudingen. Vandaar ook mijn vraag naar de gesloten kam, als die een tikkie minder rauw zou zijn dan de open kam, zou het al een heel eind richting het gewenste resultaat gaan wat mij betreft.

• I like it 1