Massimo Posted June 30, 2020 Share Posted June 30, 2020 Heren, nu de vakantie eraan komt en reizen weer kan, had ik graag geweten hoe jullie dit aanpakken. Momenteel beschik ik over 1 krabber + zeep + kwast, dus ligt het bij mij vast... maar ik vroeg me af of jullie een aparte set hebben hiervoor. - Eventueel kleiner potje zeep meenemen voor die 2-3 weken dat je weg bent? - Een afzonderlijke kwast om op reis te gaan zodat als deze stuk is, je thuis nog een andere liggen hebt... Graag jullie mening! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeroenP Posted June 30, 2020 Share Posted June 30, 2020 Hoi Massimo, Zie o.a. deze draadjes voor inspiratie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jampot Posted June 30, 2020 Share Posted June 30, 2020 Zelf gebruik ik voor m'n krabber een beschermkapje van Muhle. Past er perfect op. Voor m'n kwast heb ik een PVC buis gepakt met 2 bijbehorende doppen. Gaatjes in het midden, zodat de kwast kan blijven drogen. Werkt perfect. Zal zo even een plaatje uploaden. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jampot Posted June 30, 2020 Share Posted June 30, 2020 (edited) Edited June 30, 2020 by jampot 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeroenP Posted June 30, 2020 Share Posted June 30, 2020 @jampot Kijk hier eens voor tips: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted June 30, 2020 Share Posted June 30, 2020 JeroenP schreef 2 uur geleden: @jampot Kijk hier eens voor tips: Verreweg de beste methode om dit te doen is donateur te worden. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Massimo Posted June 30, 2020 Author Share Posted June 30, 2020 jampot schreef 3 uur geleden: Ziet er handig uit, zeker te overwegen en makkelijk te maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Massimo Posted July 3, 2020 Author Share Posted July 3, 2020 Een oplossing voor de brush heb ik inmiddels gevonden. Nu nog zien of ik een volle pot zeep moet meenemen of ergens kleinere potjes kan vinden... iemand ideeën? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daan Posted July 3, 2020 Share Posted July 3, 2020 Sample potje goed voor een paar scheerbeurten en een scheerstick is ook een idee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnweggo Posted July 3, 2020 Share Posted July 3, 2020 @Massimo scheerstick Bijvoorbeeld Arko maar er zijn meer merken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhr K Posted July 3, 2020 Share Posted July 3, 2020 ieder alu of plastic potje is toch goed. Curver potjes in alle maten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts