Massimo Posted June 30, 2020 Posted June 30, 2020 Hallo, Vorige week een Muhle R106 met scheerzeep van de helpende hand, Yaqi scheerkwast erbij en overgeschakeld van wegwerp scheermesjes naar DE. Qua mesjes ben ik nu enkele verschillende aan het testen waaronder: Personna en Feather. Als scheerzeep gebruik ik momenteel de Helpende Hand, maar wil zeker ook nog wat andere uitproberen (als iemand ideëen heeft, laat het maar weten) Ben nog aan het uitzoeken hoe één en ander goed moet verlopen maar denk hier wel genoeg antwoorden te vinden. En als ik ze niet vind, dan stel ik de vragen wel in de passende topics... Wil je nog meer weten, vraag het maar (ik zal het ongetwijfeld wel doen) Massimo 2
ChrisVanMeer Posted June 30, 2020 Posted June 30, 2020 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
bartje-p Posted June 30, 2020 Posted June 30, 2020 Welkom! Maar zeep van “de helpende hand”? Die ken ik nog niet.... bedoel je vergulde hand? 1
ChrisVanMeer Posted June 30, 2020 Posted June 30, 2020 beepee1972 schreef 29 minuten geleden: Maar zeep van “de helpende hand”? Die ken ik nog niet.... Is de 18+ variant. Maar zal inderdaad Vergulde Hand zijn. 5
JeroenP Posted June 30, 2020 Posted June 30, 2020 ChrisVanMeer schreef 2 minuten geleden: Is de 18+ variant. Maar zal inderdaad Vergulde Hand zijn. Morgen pas vriend, dan zijn dié contactberoepen ook weer toegestaan. ?? 2
Massimo Posted June 30, 2020 Author Posted June 30, 2020 Haha, inderdaad de vergulde hand... blijkbaar iets mislopen met autocorrectie denk ik
Recommended Posts