Ga naar inhoud
jampot

Nieuw lid!

Aanbevolen reacties

Dag allen, 

Nu twee maanden geleden de 'trigger gepulled' en gestart met het scheren met een krabber. Enerzijds gecharmeerd van het hele scheerproces, anderzijds ook om de roodheid in m'n hals te vermidneren. Sindsdien liggen de Gilette Fusion mesjes ongebruikt in de kast.

Eerst kwam er een Muhle R89, een kom TOBS Sandalwood, een Semogue SOC two-band en wat testmesjes. Ondertussen veel gelezen (ook hier), en duidelijk in het konijnengat gevallen.

We zijn nu vele doosjes met testmesjes verder (nog lang niet allemaal geprobeerd, huidige favoriet is de Personna), vele (test) scheercremes en zepen verder (idem, huidige favoriet L'Occitane Cade Soap).

Nu ook maar eens de moeite genomen een account aan te maken, om ook wat te kunnen bijdragen.

Groet, Martin

• Vind ik leuk 6

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom en veel plezier op dit mooie forum!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

welkom op dit leuke en leerzame forum 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

welkom..

zelf ook pas begonnen, en de personna moet nog getest.. Wel heb ik ook de tobs sandelwood vorige week aangeschaft, erg aangenaam zeepje en fijne geur.  De acca kappa zeep is op het moment wel mijn favoriete zeep.. 

Have fun 👍

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom!

Veel plezier op dit fijne forum met veel behulpzame mensen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom...veel lees en scheerplezier...!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom hier!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom! De Cade is ook een heerlijke geur de scheercrème vind ik nog fijner. Maar het lijkt er op de de crème er uit gaat bij L’occitane 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.