Jump to content

RazorRock Gamechanger 0.84 of Rockwell 6S

DiddyKong
 Share

Recommended Posts

Hallo!

Ik gebruik nu een tijd de Merkur 23C en dat gaat prima. Persoonlijk vind Ik het ondanks mijn gevoelige huid een te milde scheermes. Ik moet namelijk voor mij iets te vaak over mijn kin om het mooi glad te krijgen. Kan misschien ook liggen aan mijn haren, zijn net staaldraden. 

Ik zag op het forum de 6S en GameChanger 0.84 voorbij komen als iets agressievere (in te stellen) messen. Ik vraag me af welke van de twee een betere keuze zou zijn. Misschien heeft een van jullie met beide geschoren en kan mij van advies voorzien. 

Dank alvast. 

Edited by DiddyKong
Taalfoutje

Het zijn twee totaal verschillende krabbers. De Rockwell 6c en 6c is een krabber met verschillende platen (6) die je kan verwisselen en zo je agressiviteit of zachtheid bepalen 6S is in roestvrij staal, 6C in chrome. DE GC is een drie delige krabber in roestvrijstaal. Er zijn er 2: 0.68 en 0.84 dat is de gap. de 0.84 is redelijk efficient (efficiënter dan de 0.68) en niet echt agressief. Er is verschil tussen agressiviteit, dat is het blad gevoel en vergevingsgezindheid, en efficiëntie, dat is het snijvermogen. heeft met de architectuur van de krabber te maken. Ze hoeven neet samen te gaan.. Ook techniek en hoek spelen mee in de efficiency van een krabber.

• I like it 1