Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mooi gedaan. Voorspelbaar voor hier, maar toch wordt er halverwege nog even de suggestie gewekt dat ie een andere mannelijkheid aan het ontdekken is. :)

Posted

Hmm zou dat werken schuim maken van sperma? :evil:

Heb gelezen dat het ook bij koken en als shampoo kan worden gebruikt dus wie weet. Wie durft? :twisted:

Posted
Hmm zou dat werken schuim maken van sperma? :evil:

Heb gelezen dat het ook bij koken en als shampoo kan worden gebruikt dus wie weet. Wie durft? :twisted:

Ik vind je een vieze jongen :shock:

Posted (edited)

Ho nergens gezegd dat ik het in het eten doe maar.

http://cookingwithcum.com/nhsem/galliano-cum-shot" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Er zijn blijkbaar mensen die dit doen! Cum-shot is wel mooi gevonden als naam... Maar goed ik doe het zelf uiteraard niet, ik kan niet eens koken en ik zie me al aankomen bij mijn ouders! Nee nee mannen ik doe het niet, heb enkel gelezen dat er mensen zijn die dit doen. Kijk als ik zeg 'naakt lopen kan gezond zijn voor de huid want nudisten doen het ook.' wil dat niet zeggen dat ik het zelf ook doe. Slecht voorbeeld maar toch.

En dan ga ik nu gewoon een ciabatta eten met ham en kaas.

Edited by Guest
Posted

http://cookingwithcum.com/nhsem/galliano-cum-shot" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Er zijn blijkbaar mensen die dit doen!

Echt, jij vind zo'n link, dat kan alleen met zoeken gebeurd zijn!

http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1616561/2013/04/17/Culinaire-trend-cocktails-op-basis-van-sperma.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Nee het komt vaker op het nieuws dit soort dingen.

Toch zit er iets in de idee van Photenhauer, een onderzoek aan de universiteit van New York toonde aan dat sperma goed is voor je lichamelijke en mentale gezondheid. Dit bevat namelijk chemische stoffen die volgens vorsers het humeur kunnen opkikkeren, zo kan sperma depressies bestrijden, affectie tussen koppels verhogen en slaapproblemen verhelpen

Hmm ik ken een meid met slapeloosheid misschien moet als zij mij een helpende hand toesteekt dat ik haar een helpende hand toesteek. :roll:

Posted

Hmm ik ken een meid met slapeloosheid misschien moet als zij mij een helpende hand toesteekt dat ik haar een helpende hand toesteek. :roll:

vomit-boy01-vomit-puke-sick-smiley-emoticon-000652-large.gif

Posted

Ik ga niet alleen niet eten bij Meemai maar ik ga dus ook nooit een scheerkwast van je overnemen, god mag weten wat je gebruikt hebt om op te schuimen...