AlexP Posted June 21, 2020 Share Posted June 21, 2020 Ik zat op aliexpress wat rond te kijken, eigenlijk omdat ik zie dat veel mensen best enthousiast zijn over de yaqi kwasten die hierop staan. Nu kwam ondertussen deze reiskwast tegen. Lijkt op zich handig voor de vakanties maar heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeroenP Posted June 21, 2020 Share Posted June 21, 2020 Ik ken deze kwast niet maar ik persoonlijk zou geen dassenhaar kwast als reiskwast gebruiken. Je kan beter een syntheet meenemen ivm droogtijd en tolerantie met schudden en semi nat opbergen. Maar ach, voor nog geen €11, kan je het altijd proberen. ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhr K Posted June 21, 2020 Share Posted June 21, 2020 Ik zou sowieso nooit een das kopen tenzij silvertip of 2 band. De rest is hard en blijft hard. Prikt en verandert niet.... Liever varken of syntheet dan lage kwaliteit das. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hharry Posted June 22, 2020 Share Posted June 22, 2020 Een syntheet in een WC rol. Kan ook toch? 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JvdK Posted June 22, 2020 Share Posted June 22, 2020 Zekers, bij voorkeur een lege WC-rol ? 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazuya17 Posted June 22, 2020 Share Posted June 22, 2020 Zou gaan voor een synthetische kwast. Maar voor dat geld niet twijfelen gewoon doen, hij ziet er keurig uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexP Posted June 22, 2020 Author Share Posted June 22, 2020 Haha toch maar besteld, vind het toch net iets mooier staan als een wc rol ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexP Posted June 22, 2020 Author Share Posted June 22, 2020 Oh zag trouwens ook deze nog als alternatief voor de wc rol dus die ook maar laten komen mocht die reiskwast echt niks zijn ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhr K Posted June 23, 2020 Share Posted June 23, 2020 Die reistubes zijn handig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted June 23, 2020 Share Posted June 23, 2020 Ik heb deze de afgelopen 2 vakanties gekocht. Prima voor 1 vakantie, maar na een jaar stinkt ie enorm. Waarschijnlijk omdat ie toch elke keer een beetje vochtig is als je hem opbergt. Heeft me voor mijn vakantie prima geholpen, zou alleen zelf voor een synthetische gaan. En verwacht er dus niet jaren van te kunnen genieten. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexP Posted June 24, 2020 Author Share Posted June 24, 2020 @Rudi goed om te horen! Verwachtingen bij aliexpress zijn sowieso niet erg hoog (hoewel ik nog steeds aangenaam verrast ben over de kwaliteit van de robotstofzuiger ?) Maar ik zal hem inderdaad dan goed laten drogen (nu ben ik sowieso meer van het s'avonds scheren dus dan kan hij denk ik ook langer drogen als overdag, zeker op doorreis) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts