Jump to content

Aliexpress reis scheerkwast moeite waard of rotzooi?

AlexP
 Share

Recommended Posts

Ik zat op aliexpress wat rond te kijken, eigenlijk omdat ik zie dat veel mensen best enthousiast zijn over de yaqi kwasten die hierop staan.

Nu kwam ondertussen deze reiskwast tegen. Lijkt op zich handig voor de vakanties maar heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

Ik ken deze kwast niet maar ik persoonlijk zou geen dassenhaar kwast als reiskwast gebruiken. Je kan beter een syntheet meenemen ivm droogtijd en tolerantie met schudden en semi nat opbergen. Maar ach, voor nog geen €11, kan je het altijd proberen. ?

Ik zou sowieso nooit een das kopen tenzij silvertip of 2 band.  De rest is hard en blijft hard. Prikt en verandert niet.... Liever varken of syntheet dan lage kwaliteit das.

Ik heb deze de afgelopen 2 vakanties gekocht. Prima voor 1 vakantie, maar na een jaar stinkt ie enorm. Waarschijnlijk omdat ie toch elke keer een beetje vochtig is als je hem opbergt.

Heeft me voor mijn vakantie prima geholpen, zou alleen zelf voor een synthetische gaan. En verwacht er dus niet jaren van te kunnen genieten.

• I like it 1

@Rudi goed om te horen! Verwachtingen bij aliexpress zijn sowieso niet erg hoog (hoewel ik nog steeds aangenaam verrast ben over de kwaliteit van de robotstofzuiger ?)

Maar ik zal hem inderdaad dan goed laten drogen (nu ben ik sowieso meer van het s'avonds scheren dus dan kan hij denk ik ook langer drogen als overdag, zeker op doorreis)

• I like it 1