bartje-p Posted June 18, 2020 Share Posted June 18, 2020 Afgelopen wat samples ontvangen via een ruil. Erg leuk om op deze manier kennis te kunnen maken met veel verschillende zepen en cremes. Een van de cremes, was de TOBS lemon & lime. Deze heb ik afgelopen 2 dagen uitgeprobeerd. Mijn ervaringen hiermee: je hebt weinig creme nodig om voldoende schuim te genereren. Met een sample potje (of wat er nu nog van over is) doe ik gemakkelijk nog 5x opschuimen gaat gemakkelijk, moet er wel even rekening mee houden dat ik minder water gebruik dan met mijn harde zepen (dit is de eerste scheercreme die ik gebruik) de geur uit het potje vind ik persoonlijk verschrikkelijk. Termen die me te binnen schieten: kunstmatig (als eerste), sterk, zoet, lijkt totaal niet op citroen/limoen de geur tijdens het aanbrengen op het gezicht is gelukkig al stuk minder, en daardoor te doen de verzorgende kwaliteiten tijdens het scheren zijn dik voor elkaar. Geen enkele irritatie en glijdt prima de verzorgende kwaliteiten na het scheren zijn gemiddeld. Wel zacht gevoel, maar met sommige andere zepen heb ik de indruk dat de huid beter gevoed achter blijft Conclusie: qua huidverzorging en gebruiksgemak een prima creme, qua geur voor mij een totale afknapper. Deze zal ik dus ook zelf nooit aanschaffen. PS: ik heb her en der al wat reactie gezien op het forum, maar zo zijn er vast nog meer. Ben benieuwd. Ook naar de meningen van liefhebbers van deze creme! 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted June 18, 2020 Share Posted June 18, 2020 beepee1972 schreef 11 uur geleden: Afgelopen wat samples ontvangen via een ruil. Erg leuk om op deze manier kennis te kunnen maken met veel verschillende zepen en cremes. Een van de cremes, was de TOBS lemon & lime. Deze heb ik afgelopen 2 dagen uitgeprobeerd. Mijn ervaringen hiermee: je hebt weinig creme nodig om voldoende schuim te genereren. Met een sample potje (of wat er nu nog van over is) doe ik gemakkelijk nog 5x opschuimen gaat gemakkelijk, moet er wel even rekening mee houden dat ik minder water gebruik dan met mijn harde zepen (dit is de eerste scheercreme die ik gebruik) de geur uit het potje vind ik persoonlijk verschrikkelijk. Termen die me te binnen schieten: kunstmatig (als eerste), sterk, zoet, lijkt totaal niet op citroen/limoen de geur tijdens het aanbrengen op het gezicht is gelukkig al stuk minder, en daardoor te doen de verzorgende kwaliteiten tijdens het scheren zijn dik voor elkaar. Geen enkele irritatie en glijdt prima de verzorgende kwaliteiten na het scheren zijn gemiddeld. Wel zacht gevoel, maar met sommige andere zepen heb ik de indruk dat de huid beter gevoed achter blijft Conclusie: qua huidverzorging en gebruiksgemak een prima creme, qua geur voor mij een totale afknapper. Deze zal ik dus ook zelf nooit aanschaffen. PS: ik heb her en der al wat reactie gezien op het forum, maar zo zijn er vast nog meer. Ben benieuwd. Ook naar de meningen van liefhebbers van deze creme! Dit is een van de weinige zepen die letterlijk na twee keer gebruiken in de prullenbak is verdwenen. De Avocado ging er achteraan. Ik heb ook de harde zepen van ze waar ik erg tevreden over ben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartje-p Posted June 19, 2020 Author Share Posted June 19, 2020 Rudi schreef 7 uur geleden: Dit is een van de weinige zepen die letterlijk na twee keer gebruiken in de prullenbak is verdwenen. De Avocado ging er achteraan. Ik heb ook de harde zepen van ze waar ik erg tevreden over ben. ik kan daar wel inkomen. In mijn geval is het maar een sample hoeveelheid, maar twijfel nog. Doorgeven kan altijd nog i.p.v. weggooien. Heb ook nog de grapefruit variant (in sample), hoop dat die iets beter is, maar de eerste reuk voorspelt niet veel goeds. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazuya17 Posted June 19, 2020 Share Posted June 19, 2020 Dit was mijn eerste scheer crème, die geur is zo apart en chemisch hij is na 5j nog steeds niet op. Kwaliteit is gewoon goed. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted June 19, 2020 Share Posted June 19, 2020 Kwaliteit is inderdaad niks mis mee. Ik heb de almond crème nog steeds en vind die erg lekker. De andere geurtjes lijken ze wat moeite mee te hebben. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daan Posted June 22, 2020 Share Posted June 22, 2020 @beepee1972 dit was voor mij de minst lekkere van het pakketje. Grapefruit was naar mijn idee beter maar ook aan de kunstmatige kant. Een voordeel vanuit hier wordt het alleen maar beter ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts