bartje-p Posted June 12, 2020 Share Posted June 12, 2020 Ik heb recent een pakje Gillette Perma-sharp gekocht. Die zijn eruit als volgt: Het grappige is, op het mesje zelf staat helemaal niets van Gillette, alleen Perma-Sharp stainless. Ze kwamen overigens bij alphamen vandaan. Dus op de website staat ook andere afbeelding dan daadwerkelijk op het doosje Maar nu zie ik ook pakjes, zonder Gillette in de naam, zoals hier: Zijn dit daadwerkelijk andere mesjes? Zo ja, zit hier dan ook nog kwaliteitsverschil in? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhr K Posted June 12, 2020 Share Posted June 12, 2020 Nee zelfde mesjes. Ze worden door Gillette gemaakt. Gillette heeft een heleboel mesjesfabrieken opgekocht en de productie naar hun eigen fabriek in Rusland overgebracht (st Petersburg). Dat geldt ook voor Astras, PolSilver, Wisamet e.a. Soms staat het in hele kleine letters op de achterkant. Soms groot en duidelijk op de voorkant. het staat bijna nooit op het blad zelf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartje-p Posted June 12, 2020 Author Share Posted June 12, 2020 dhr K schreef 5 minuten geleden: Nee zelfde mesjes. Ze worden door Gillette gemaakt. Gillette heeft een heleboel mesjesfabrieken opgekocht en de productie naar hun eigen fabriek in Rusland overgebracht (st Petersburg). Dat geldt ook voor Astras, PolSilver, Wisamet e.a. Soms staat het in hele kleine letters op de achterkant. Soms groot en duidelijk op de voorkant. het staat bijna nooit op het blad zelf. helder, bedankt. Ik vermoedde al zoiets, omdat de Gillette merknaam inderdaad niet op het mesje zelf stond 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts