Jump to content

Extro cosmesi sandalo

sami
 Share

Recommended Posts

Extro zepen zijn goed. Helaas de sandelhout nog niet geprobeerd. TOBS maakt een uitstekende sandelhout creme. Ik ben ook zeer gecharmeerd van de Sandalo indiano van Saponificio Bignoli en de nieuwe van Simpson is een geweldige creme. Proraso rood heeft een zwakke sandel geur

Ik heb alleen nog maar Proraso rood geprobeerd, wel een lekkere geur, echter vindt het minder glad en minder verzorgend  dan bv MdC of Striling zepen. Maar daar is de prijs dan ook naar...

Stirling is in de Verenigde Staten best betaalbaar voor ons is het iets duurder ivm verschepen en eventuele belastingen  helaas, ik ben zelf liefhebber van stirling zepen

@sami Ik vindt nu ik een paar stirlings heb deze ook erg fijn. maar inderdaad wel duur om te importeren. Ik heb laatst bij the shavingtime company besteld. Kan dit jaar nog zonder extra btw af te dragen. 

CF heeft er ook een maar dat is eigenlijk meer Cedarwood. Wel goede zeep. Ook GFT sandalwood is de moeite waard. Eigenlijk heeft zowat ieder fabrikant een sandalwood zeep (behalve die fransen natuurlijk MdC en LpL)

• I like it 1

De Tobs sandalwood crème bevalt mij het beste de zeep is ook lekker maar de geur wat zwakker. Zeker in Combi met Tobs sanldalwood pre olie komt de geur mooi naar voren en blijft lang hangen. Zeep gebruik ik als ik een andere geur AS wil gebruiken. De crazy sandalwood van @beepee1972 is naar mij onderweg ik ben benieuwd! 

En de CF van @dhr K  vind ik ook erg lekker inderdaad eerst cedar en daarna komt de sandal wat naar voren. 

dhr K schreef Zojuist:

@Daan De zepen van TOBS zijn stukken minder dan de crèmes. Dit geldt ook voor T&H. Eigenlijk vind ik de zepen niks. De crèmes zijn wel goed en lekker.

Eens de zeep is bijna neutraal maar prima als je daarna een andere geur op doet. Maar ik zou hem niet zomaar opnieuw bestellen