Rudi Posted June 1, 2020 Share Posted June 1, 2020 Ik begin met steeds grotere angst te kijken naar de omvang van een gemiddelde pot zeep (+ aftershave) in verhouding tot mijn toilet-tas. Een willekeurig potje Stirling of TFS met bijbehorende aftershave neemt toch snel een serieuze hoeveelheid plek in. Niet zozeer in de auto (kampeerder) maar wel in mijn toilet tas. Het idee om me 3 weken lang met maar twee verschillende zepen te scheren vinding ook niet heel aantrekkelijk. Ben benieuwd hoe anderen hiermee omgaan . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans1980 Posted June 1, 2020 Share Posted June 1, 2020 Extra toilet tas... 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhr K Posted June 1, 2020 Share Posted June 1, 2020 Er zijn genoeg kleinere potjes zeep van 50 of 60gr (Proraso, TOBS, LpL, TFS) en anders zelf wat overdoen in een klein potje. Is ook de gelegenheid om een zeep op te maken of in ieder geval een stuk vanaf krijgen; een mini 3017...? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeroenP Posted June 2, 2020 Share Posted June 2, 2020 @RudiIk heb ooit via Ali 50 (of wellicht meer) kleine afsluitbare potjes gekocht om samples e.d. te versturen. Zal eens kijken waar ik die opgeborgen heb. Kan ik je met een stuk of 5 daarvan blij maken? 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted June 2, 2020 Author Share Posted June 2, 2020 Hi @JeroenP, bedankt voor het aanbod! Ik zal zelf eens kijken wat ik nog heb liggen. Overdoen in kleinere potjes klinkt inderdaad als een goed alternatief. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartje-p Posted June 2, 2020 Share Posted June 2, 2020 Ik zou er toch echt voor kiezen om 1 soort mee te nemen (ligt er natuurlijk ook aan hoe lang jij vakantie hebt ). Maar voor 1 of 2 weken zou ik toch kiezen voor een stick, waarschijnlijk de Arko in dit geval. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnweggo Posted June 2, 2020 Share Posted June 2, 2020 Was 3 maanden weg met m'n werk. Had een potje Arko mee en m'n Seygus met meerdere mesjes op te experimenteren. Niet teveel zeep mee want dat was teveel gewicht. En een prima zeepje waar je met 90 gram lang mee vooruit kan. Voor korte tripjes met het werk ook vaak Arko stick mee. Voor een aantal vakanties nam ik meestal wel een goeie zeep in pot mee maar dan gewoon eentje samen met een leuke afthershave en dat allemaal met open mes of krabbertje in een aparte scheerspullen toilettas. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted June 2, 2020 Author Share Posted June 2, 2020 Ik heb toevallig nog een onaangebroken Arko stick liggen. Snap alleen niet wat het voordeel is van een stick ten opzicht van een potje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeroenP Posted June 2, 2020 Share Posted June 2, 2020 Gevonden! Ook nog doosje voor een krabber (groot genoeg voor bijv. Futur) en glazen flesje voor AS. In potje kan genoeg zeep (of creme of ASB) voor 3 scheerbeurten. Mocht je het nog nodig hebben, hoor ik het wel. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeroenP Posted June 2, 2020 Share Posted June 2, 2020 Rudi schreef 29 minuten geleden: Ik heb toevallig nog een onaangebroken Arko stick liggen. Snap alleen niet wat het voordeel is van een stick ten opzicht van een potje? Kan je direct op je gezicht aanbrengen en met je handen of borstel opschuimen. Wel goede keuze die Arko. Gaat bij mij altijd mee op vakantie. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted July 24, 2020 Author Share Posted July 24, 2020 Dit gaat uiteindelijk mee op vakantie. Beetje jammer dat ik geen plek meer heb voor douchezeep in m’n toilet tas, maar ja, kwestie van prioriteiten. 2 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JvdK Posted July 24, 2020 Share Posted July 24, 2020 Geloof me, douchezeep kan je overal ter wereld gemakkelijk scoren. Een goede scheerzeep en je eigen scheerspullen wordt een heel stuk lastiger 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeroenP Posted July 25, 2020 Share Posted July 25, 2020 @Rudi Prima keuze! Geniet ervan, en van je vakantie! Let op: mondkapje af doen als je gaat scheren hè! ? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts