Ga naar inhoud
Levi

Extro Egyptian Oudh samples

Aanbevolen reacties

Voor de liefhebbers heb ik nog drie staaltjes Egyptian Oudh van Extro beschikbaar. Je hoeft enkel een pm te sturen met je adres en het staaltje komt je richting uit (wees snel enkel de drie eersten worden gekozen). @joebar en @Shavingexperience jullie staaltjes staan klaar om te verzenden na het weekend. Ik heb het namelijk wat druk momenteel maar zal deze maandag bij de post deponeren. Mvg L

407DE9E8-75C3-4E2B-BA3E-2D41E0862A3A.jpeg

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt! 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@dhr K je bent erbij! Nog twee plaatsen vrij!

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Kamp neemt de voorlaatste plaats in! Two down one to go!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Ko Eversdijk is de laatste! Alle staaltjes gaan de deur uit! Bij deze mag de topic gesloten worden 👊.

• Bedankt! 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijne ook binnen. Morgen proberen. Bedankt alvast @Levi 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben wat traag de laatste tijd, anders had ik zeker m’n vinger opgestoken. Heb wel erg moeten lachen toen ik deze zag! Wilde je er zo graag vanaf? Ik heb al eerder gelezen dat Oud als geur fervente voor en ook tegenstanders kent. Zelfs mensen die het niet kunnen verdragen omdat ze er hoofdpijn van krijgen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De geur vind ik wel ok, niets bijzonder. Ik loop er wel niet warm van. De eigenschappen van de zeep vind ik gewoon wat minder. Daarom ben ik vrijgevig om deze aan te bieden aan geïnteresseerden. Een leuke actie 😉😁. Jammer genoeg was je wat traag anders ging ik met veel plezier een staaltje sturen 😊.

• Vind ik leuk 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Rudi Ik zal vast niet alle zeep gebruiken van de sample. Het gaat mij meer om de geur die ik wilde proberen.  Er zal genoeg overblijven om naar je door te sturen. Als je 'm wilt hebben (en kan nog wat andere samples naar je sturen), geef dan even jouw gegevens door via PM. 😉😀

Voor mij staat de zeep (performance) ook niet bovenaan mijn lijst met favorieten. Maar........zelf heb ik de Bergamotto, die geur heeft mij doen besluiten om voor 1x een uitzondering te maken voor dit merk en die dus wel aan te schaffen. 🤣

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gisteren de sample binnen gekregen bedankt nogmaals @Levi morgen proberen.

Werd Extro niet gemaakt door TFS??

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kamp schreef 3 uur geleden:

Gisteren de sample binnen gekregen bedankt nogmaals @Levi morgen proberen.

Werd Extro niet gemaakt door TFS??

Dat dacht ik ook inderdaad, gezien het kwaliteits verschil dat ik hier en daar proef (zelf nog geen ervaring) begin ik daar nu aan te twijfelen. Ik heb TFS in ieder geval erg hoog staan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee Extra es een aparte onderneming.  Eigenlijk een eenmanszaak van die man op de deksels van de potjes. Donato Ciniello heet de goede man. Hij zit ook bij Turijn

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.