pjdevos Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 (edited) Afgelopen weekend mijn pakje van de Los Angeles Shaving Soap company ontvangen. De Topnaga Fougere. Een plastic potje zoals handcreme ook vaak wordt verpakt. Een lekkere lucht begroet me als ik deze openmaak. Het is een croap. Een testlather gemaakt, wat heerlijk schuim geeft. Er is wel wat water nodig, maar aangezien ik altijd met een drogere kwast begin en water toevoeg is dit geen probleem. Vandaag ermee geschoren. Eerst onder de douche, glycerinezeep en daarna opschuimen. Ik gebruik mijn Colonel. Wederom prima schuim, met een lekkere lucht. Het is makkelijk deze met MdC Fougere te vergelijken. De Topanga Fougere is wat frisser dan de MdC, wel lekker die natuurgeur, maar niet heel rauw (geen idee hoe ik dit beter moet uitleggen, bijna een romige geur..) Wederom mooi schuim, wat ook een lekker gevoel geeft op mijn gezicht. Drie passes met touch ups met mijn ATT, met een Personna Super mesje. BBS, zonder irritatie en een lekker huidgevoel. Na het opbrengen van mijn Aloe Vera lotion zie ik dat ik wel een hoop "weepers" heb, maar ik voel niets vervelends. Moet toch nog zoeken naar een mesje dat helemaal bij de ATT past. Beetje styptic en klaar. Daarna Proraso aftershave splash. Helemaal top. Nu ik dit schrijf voelt mijn gezicht nog steeds prima. Ik ruik ook steeds even aan de zeep en hij bevalt prima. Ik maakte me wat zorgen omdat de meeste US zepen die ik heb gebruikt vooral op het gebied van de geur toch wat tegenvallen, maar deze is echt lekker. Het is een vegan friendly soap, er zitten geen dierlijke producten in. Ook deze is weer een prima tallow-free zeepje dat het prima doet. De verwerkte essentiële olieën zijn Lavender, Clary Sage, Ho Wood, Geranium, Balsam Tolu, Vanilla, Vetiver, Bergamot, Patchouli, Sweet Myrrh. Daarnaast is er nog anijsextract in verwerkt. Waar ik de Petal Pushers en Howtogrowamoustache toch wat kunstmatig zoet vind ruiken, heb ik dat bij deze helemaal niet, echt een goede geur. Edited November 12, 2013 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 Ik mag graag je zeep reviews lezen, wederom bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts