Ga naar inhoud
Daan

Opzoek naar hemelse geuren!

Aanbevolen reacties

Het volgende pakketje om door te sturen staat klaar! Wie heeft interesse en wat leuks om te ruilen? 

begin je net en heb je niets voor een ruil handel dat kan ook dan vraag ik alleen de verzend kosten. 

28CA70AF-32D7-43DD-A240-9722BAA009AB.jpeg

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Stirling 
Stirling Blu

Stirling schrijft dat de zeep gemaakt is met als inspiratie Polo Blue laat ik daar nou net de ET van hebben dus hun aan de slag!

Van de puck komt een heerlijke geur af, komkommer, meloen met zwaardere onder tonen van cedar en musk. 

bij het opschuimen vervaagd wel wat van de geur, waar de ET altijd duidelijk aanwezig is is de Lather wat zwakker van geur. Hij is erg lekker en zeker een aanrader! Ook super in combinatie met de poli blu lijn. 

soms vind ik de polo EDT aanwezig dus ik denk dat ik ook een Stirling blu EDT mee bestel. 

toppertje! 1BD24067-3DC3-49A4-8C45-BDE458309384.thumb.jpeg.1cf3a930a38477c271b1cb89fb0486e8.jpeg

Ps proef pakketje is nog beschikbaar

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Yulay Cucumber fresh 

de fresh moet ik nog vinden vooral muff en met heel veel fantasie heel ik de verte komkommer..

Castle Forbes Lime,

kan ik heel kort over zijn... lime zoals lime bedoelt is heerlijk fris wat een schuim een echte citrus topper! 

6B6BE0D0-DF21-4B63-ACA4-DAF3710F8551.jpeg

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Daan schreef op 25-6-2020 om 08:50:

Het volgende pakketje om door te sturen staat klaar! Wie heeft interesse en wat leuks om te ruilen? 

begin je net en heb je niets voor een ruil handel dat kan ook dan vraag ik alleen de verzend kosten. 

28CA70AF-32D7-43DD-A240-9722BAA009AB.jpeg

Ik heb helaas niets te ruilen maar indien nog beschikbaar en als je idd genoegen neemt met de verzendkosten heel graag!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dr John 13

Ltd edition 

Een vrij zware geur maar ook zoet en wat bloemig. Door musk en oud doet het wat denken aan wierook maar met zoete bloemige tonen (jasmijn?).

doet in de verte hee licht denken aan hubba bubba. Ik ben niet van de zware geuren maar dit is wel een uitzondering! 

Black Ship 

Calypso

frisse licht geur en de geur vervliegt snel. Maar wat een schuim!! Mooi dik zalving en voelt verzorgend. Ik kijk uit naar de zeepjes van dit merk die ik een paar weken geleden besteld heb! Maar dat ze ook nog wel even duren uit de USA

Captain scurvy As splash

geen zeep maar een heerlijke frisse maar ook kruidige lime geur! De volgende bestelling bij Maggard of blackship ga ik hier zeker een zeepje van bestellen! 

wat een lekkere scheerbeurt ik ben klaar voor de zondag! 

alle geurtjes verkregen via ruil met @Johnweggo dank nog!

613E92C1-3884-4DDC-A46F-622EEA5C45C2.jpeg

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt! 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De 13 van Dr John is wel erg dominant aanwezig en blijft lang hangen. (Ik vindt hem wel lekker maar wordt thuis niet op prijs gesteld) 

• Haha 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Daan schreef op 6-6-2020 om 20:51:

Vandaag Nobel otter Lonestar. Fijn schuim maar de geur lijkt wel marsepein. Ik vind het geen prettige geur en denk dat het bij deze ene scheerbeurt blijft. 

ik ga de zepen en crème samples die ik niet lekker of bijzonder vind bewaren zodat ik over een paar weken het pakketje door kan geven/sturen aan iemand anders hier op het forum.

Daan,

De Lonestar heb ik van jou ontvangen uit een ruil. Ik moet zeggen, ik had er ook wat moeite mee, maar vind hem toch niet heel erg. Sterker nog, nu ik hem 3 dagen gebruikt heb, kan ik hem eigenlijk best waarderen! Uit het potje is het een stukje onaangenamer dan tijdens het schuimen. Kortom, deze zal ik gewoon zelf opmaken ;-)

Zo zie je maar weer, smaken verschillen.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er komen sneller samples binnen dan ik kan kloppen dus vandaag even een lang ochtend ritueel om te voorkomen dat mijn sample bakje overstroomt. WTG XTG en ATG nek, kin en iedere wang een andere geur. 

Edwin Jagger

Sandalwood, Frisser en minder ‘ouderwetse’ geur dan TOBS sandalwood! Fijn schuim en fijne geur

Razor emporium 

lavender, heel gek hij ruikt naar lavendel 😉 prima schuim lekker als je van lavendel houdt (ik niet zo) 

Wickham 

Club cola, ruit naar cola met lemon ik vind de geur wel erg lekker!! Alleen het schuim is heel plakkerig lijkt wel of het mes vacuüm zuigt op mijn huid. Ik heb hem stap je voor stapje verdunt maar wanneer hij beter gaat glijden is de schuim veel te waterig.. 

dr John 

eucalyptus & spearmint. prima schuim!! Het is te verwachten met deze titel hij ruikt erg naar tandpasta wel lekker fris! 

Oaken lab 

Far afield. zou een beetje frisse mist moeten zijn maar voor mij was het vooral een muffe mossige geur. Tot zo ver ben ik niet zo’n fan van dit merk.. 

Razorock 

plague dr. Ruikt een beetje als een geurig kruidenbuiltje lavendel en andere gedroogde kruiden en bloemen. Ik ben normaal niet zo’n fan van lavendel maar samen met de andere kruiden is het een heerlijke geur! Leuk verhaal er achter dat dit mengsel van kruiden vroeger in de anti pest maskers heeft gezeten. 

Acca kappa 

white moss. lekkere lichte geur witte musk lichte lavendel & citrus luchtig licht en fris! 

Barrister en Mann

Bay rum. kruidnagel kaneel licht sinaasappel  voor mij te kruidig en te zwaar. Maar een heerlijke geur als deze geur van een gerecht af zou komen staat het water me in de mond. Dus als dergelijk geuren je liggen is dit zeker een aanrader! Prima schuim

Cheshire. Beetje peperige en kruidige geur met thee op de achtergrond, ik vind hem wel lekker, maar niet fris genoeg voor mij. De schuim is top en voel heerlijk aan. 

Declaration grooming 

Sni Mato Icarus. chocola rum framboos vanille en een beetje aardse ondertoon. Een hele unieke geur! Je moet er wel van houden. Geen top geur voor mij. Maar wat een schuim! Ik ben van van de eigenschappen van de Icarus basis van Decl Grooming. Ik hoop dat ze een lekkere frisse geur hebben die bij mij past! 

Two goats 

lemongrass &tea trea. 

Frisse lichte thee geur. Lekker fris doet een beetje denken aan lichte mist. Lekker geurtje lijkt een beetje op een Rituals luchtje van mijn vrouw. Prima schuim. 

Wil jij ook alle bovenstaande geuren proberen!? laat het weten ik maak er een pakketje van voor de liefhebber. 

Alleen tegen vergoeding verzendkosten, ruil met nieuwe samples of wat anders. 

Alleen de Acca Kappa blijft hier maar ik stop er een blackship Calypso curse sample bij.1AE070B0-1046-4F2F-906C-EF9813F3C5FC.thumb.jpeg.c03c2ce90a9733b8a78c01d9f9a7eef8.jpeg

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

The Goodfellas Smile

lemon mint. 
Lekkere frisse geur lemon iets aan de kunstmatige kant maar lekker fris door de mint! 

Doet denken aan de Lime calippo’s 

Schuim prima geen topper maar zeker niet slecht. 

prima zeepje voor een hele lage prijs! 

1FC0944A-B140-4F9D-94A8-7BF531BEA4AA.thumb.jpeg.829a00dfde4bb0d883dc18d20f7400ef.jpeg

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

The Goodfellas Smile

Abysso
Lekkere frisse tonen maar voor mij wat te zoet de ananas in deze geur ijs voor mij wat te veel aanwezig. 

prima zeepje voor de prijs maar niet mijn geur.

het zeepje is op mysterieuze wijze terecht gekomen in het sample pakketje dat onderweg is naar @JurreED7D7746-FC41-45B2-8221-01B9423FF128.thumb.jpeg.47badf3576954b5d078ba436990d37bd.jpeg

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Petal pusher fancies

oakmoss en sage

Verkregen via een leuke ruil met @DoubleB

lekker schuim en heerlijke geur Beetje zoet en een stuk frisser dan de titel doet vermoeden. Vegan Nog maatschappelijk verantwoord ook ;) 

helaas zit er iets in waar mijn huid niet lekker op reageert (ik ben hier altijd wel wat gevoelig voor). dus geen blijvertje. 99AF1735-0A24-4A8E-8BE0-D1D87BA15F93.thumb.jpeg.4c8e34a0d1ebec8980e497f69f979270.jpeg

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Shannon’s soaps

Lady Luck zoet chocola vanille sandalwood niet mijn geur en ik was ook niet zo onder de indruk van het schuim 

Declaration Grooming 

Sellout Aards maar ook fris en licht vertiver. Lekkere geur maar komt niet in mijn top wel echt weer top schuim! 

Sea citrus, inderdaad of je een verse frisse voorjaars bries ruikt! Lekkere geur maar red het bij mij niet bij de Stirling’s die ook deze kant uitgaan 

41AF5820-08E7-4967-AF7A-91113D259FE4.jpeg

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Stirling gin en Tonic,  

qua geur van de puck sprong deze er gelijk uit! Heerlijke citrus bijna citronella maar minder heftig dan de electric sheep. 
wat een heerlijke zeep en met de fijne eigenschappen van Stirling zeker 1 die mijn top binnen komt. 
5FDCD966-DEFE-4336-8688-DD72BA1A63FC.thumb.jpeg.33d31e74da345c389432a4a5b6c011f1.jpeg

de zoektocht loopt een beetje op zijn eindje. Ik heb zin om met de toppers aan de slag te gaan en weer 1 geur per scheerbeurt is ook wel lekker 😉

na de voor selectie op verzoek van mijn dochter alle toppers opgeschuimd en de geuren die mij vrouw en dochter niet lekker vonden ook aan de kant geschoven. Best een leuk selectie proces zo! 

dit is er overgebleven van het testen van 27 merken en 64 geuren:

Noble otter 

northern elixer: heerlijke geur veel methol bijna ijspegels aan je kin. Ik ben fan! (Pas op voor het slapen niet gebruiken op dit frisse gevoel kan je een nachtje door trekken!) 

Stirling 

island man; Vakantie gevoel in een potje kokos, citrus zelfs de zeep is zo blauw als een tropische zee! 

margarita’s in the Arctic: heerlijke citrus met menthol citrus meets Northern elixer! 

gin tonic: waanzinnige citrus/lime geur! 

Castle Forbes 

lime: heerlijke lime geur en een zeep met waanzinnige eigenschappen! 

L’occitane   

cade: Mannelijke geur maar toch erg lekker fris. De creme heeft erg fijne verzorgende eigenschappen! 

Tobs 

Eton college: een hele frisse citrus geur met bloemige tonen en wat diepgang! Heerlijke crème (crème bij Tobs vind ik een stuk beter dan de zepen) 

EJ

Lime pomegranate: heerlijke citrus geur met wat meer warmte dan de ander lime geuren ook wat zoeter maar echt een topper! 

declaration grooming
vind ik de fijnste zeep basis hebben tot nu toe maar ik heb nog geen fijne geur gevonden. 

dit wordt de basis van mijn zeep collectie!

geen dagelijkse Posts meer maar er liggen nog paar samples en de volgende zepen zijn nog onderweg uit de USA:

NO Orbit

Blackship Christmas en Blackbeard 

A&E kaizen en at barts

Decl. grooming Dayman, shore, le petite prairie

die zal ik ook hier posten als ik ze gebruikt heb! 

• Vind ik leuk 3
  • Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Daan komt bij de Stirling Gin & Tonic ook wel het kruidige van de jeneverbes een beetje terug in de geur? 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@JeroenP vind ik wel! Dat maakt hem wat minder zoet en iets kruidiger dan de margarita’s in the Arctic. De Gin Tonic heeft voor mij de voorkeur boven margarita’s (in een glas ook trouwens ;))

margaritas is weer wat frisser en een topper voor hele warme dagen. Dus beiden opgenomen in mijn top! 

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Toch eerder dan verwacht een nieuwe zeep! De levering waar ik erg naar uitkijk van Ariana en Evans is Eerder binnen dan verwacht.

ik was erg benieuwd naar Kaizen, erg goede reviews online waar ook vaak de verzorging en een prettig post shave gevoel worden benoemd. Met mijn gevoelige huid is dit erg intressant. 

Hier is niets aan gelogen wat een fijne zeep, hij kan veel water hebben en voelt er fijn aan. Waar mijn huid vaak wat trekkerig voelt na het scheren Na voelde mijn huid nu gelijk ontspannen aan! 

De geur is heerlijk fris, het doet als eerste denken aan frisse voorjaars bloesem met wat fruiterige tonen. Heel fris! 

Deze stoot bij mij Noble Otter northern elixer van de troon! 

CAEF0494-3030-49A8-A137-C032D2793A42.jpeg

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bonanza schreef 7 minuten geleden:

Er zijn er meer die er zo over denken

Het is meer een top 15 geworden 🤣 maar het is inderdaad een top zeep!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.