Daan Posted May 20, 2020 Share Posted May 20, 2020 Hallo allen! ik ben Daan en na veel irritatie bij Mach 3 en ander scheer gerij de een met nog meer messen dan de ander en een hele rits met Scheerapparaten in alle prijs klassen die genen van allen echt glad scheren overgestapt op een prachtige muhle kosmo set olijf. Alle irritatie weg en scheren is veel fijner geworden! Nu wil ik een open scheermes van Solingen restaureren (ik ben we handig met Koksmessen slijpen en opknappen) maar ik kan weinig informatie vinden over het mes en over restauratie. Dat hoop ik hier te vinden. hierbij een foto van het aangekochte mes groeten, Daan 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted May 20, 2020 Share Posted May 20, 2020 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society Link to comment Share on other sites More sharing options...
koenfucius Posted May 20, 2020 Share Posted May 20, 2020 Dag Daan, welkom hier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted May 20, 2020 Share Posted May 20, 2020 Welkom en veel lees en scheerplezier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathieu Posted May 21, 2020 Share Posted May 21, 2020 Welkom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted May 21, 2020 Share Posted May 21, 2020 Welkom Daan en succes met je restauratie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnweggo Posted May 21, 2020 Share Posted May 21, 2020 Welkom en succes met je project. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JvdK Posted May 21, 2020 Share Posted May 21, 2020 Welkom Daan. Veel (lees)plezier op dit mooie forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...