Ga naar inhoud
Daan

Hallo allemaal!

Aanbevolen reacties

Hallo allen! 
ik ben Daan en na veel irritatie bij Mach 3 en ander scheer gerij de een met nog meer messen dan de ander en een hele rits met Scheerapparaten in  alle prijs klassen die genen van allen echt glad scheren overgestapt op een prachtige muhle kosmo set olijf. Alle irritatie weg en scheren is veel fijner geworden! Nu wil ik een open scheermes van Solingen restaureren (ik ben we handig met Koksmessen slijpen en opknappen) maar ik kan weinig informatie vinden over het mes en over restauratie. Dat hoop ik hier te vinden. 
hierbij een foto van het aangekochte mes

spacer.png

groeten,

Daan 

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom en veel lees en scheerplezier!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom Daan en succes met je restauratie 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom Daan. Veel (lees)plezier op dit mooie forum!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom Daan.

Misschien best om een restauratie draadje te starten met wat extra foto's en een overzicht van het materiaal dat je al hebt dat hiervoor kan dienen.

Door de kapjes in de snede is dit niet het makkelijkste mes. Dat metaal moet er allemaal af.

Wat je ook doet zorg steeds dat het mes flink bot staat vooraleer je begint.

Veel succes.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

welkom en veel plezier

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites