Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
beepee1972

Review forum krijgertje(s) van Onno

Aanbevolen reacties

Een tijdje terug bood @onno wat zaken aan voor slechts de verzendkosten. Als beginnend DE scheerder was ik er als de kippen bij, erg leuk om uit te proberen. Hier wat korte ervaringen tot nu toe.

Wat zat er allemaal in de doos:

image.jpg

Razorock synthetische kwast: die bevalt super! Is vast onderdeel van mijn klein collectie, en rouleert dus gewoon mee. Klopt snel prima schuimpje, voelt robuust en toch zach/comfortabel. Ben er erg blij mee

Speick stick: ook deze bevalt enorm goed. Had er in het begin wat moeite mee om hier voldoende schuim uit te krijgen, maar was - zoals door sommigen van jullie aangegeven - kwestie van meer water gebruiken. Heerlijk tijdens, maar zeker ook na het scheren! Aanradertje.

Gentlemen's groom room: Scottish heather. Wisselend gevoel over. Je ruikt echt wel de hei, maar de eigenschappen na het scheren bevielen mij wat minder. Kan zijn dat dit ligt aan de zeepsoort (glycerine), maar daarvoor is mijn ervaring met verschillende zepen nog te summier. In mijn rijtje van Tabac, Arko, Speick en Proraso wit vond ik deze de mindere, met name na het scheren. Hij is inmiddels vertrokken naar een ander forumlid, ben benieuwd hoe hij daar bevalt. 

Daarnaast zat er ook nog een klein flesje Davidoff Cool water in, die kennen we allemaal wel. Ook die gebruik ik af en toe nog wel eens, heb je in ieder geval de hele dag plezier van (en je omgeving ook) ;-)

@onno nogmaals bedankt!

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuke recensie @beepee1972 ! Grappig want ik vind die essence of scotland zepen erg goed. Schuimen prima en geven mij juist een lekker gevoel op de huid. Zo zie je maar weer hoe verschillend het kan zijn

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.