Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

was ik vergeten, het ging om deze borstel met heel mooi handvat in buckeyed burl

e0de8c87-bd74-4695-aac1-8fcf0d99e861_zpse66f04ec.jpg~original

Edited by Guest
Posted

Dat ziet er wel mooi uit. Zal vast een leuk prijskaartje aanhangen. Heb me daar ondertussen toch ook maar aangemeld. Hoe mooi ik hem ook vind, 90 pond is me wel te veel. Zeker omdat ik wel een beetje op de centen moet letten. Dure tijden achter de rug. Maar wel een hele mooie kwast.

Posted

sjezus, wat lelijk!

Bovendien is de achtergrond zo slecht uitgekozen dat ik duizelig word van die foto.

Maar goed, smaken verschillen gelukkig! :D

Posted
sjezus, wat lelijk!

Bovendien is de achtergrond zo slecht uitgekozen dat ik duizelig word van die foto.

O jullie hebben wellicht meer de amerikaanse smaak :mrgreen:

ikwHmXt.png

Posted

Ok, ook niet alles maar toch al beter eerlijk gezegd. Hier zou ik evenmin geld aan uitgeven trouwens.

Posted

Eindelijk! gelukkig is het erdoor gekomen bedankt Marcel! :D

sjezus, wat lelijk!

Als dat een trui was zou ik hem dragen!

Posted
Ben wel benieuwd waar je dan de voorkeur aan geeft, Tali?

Faux Ivory vooral, eventueel kunnen andere kleuren of licht gemarmerd (kwaliteits-)kunststof ook.

Klassiek en een beetje saai dus.

Ik vind hout op zich een mooi materiaal maar iedere houtsoort blijft toch werken, zeker in een vochtige ruimte is die kans groot. Ook hoorn is vochtgevoelig en metaal wat mij betreft te zwaar.

Echt ivoor vind ik om meerdere redenen niks en porselein is me te kwetsbaar en bovendien een gevaar voor de wastafel/badkamervloer.

Posted

Die disco beehive, Brrr! Smaken verschillen en ik ben blij dat ik dat niet mooi vind :mrgreen:

Hout is op zich niet ideaal maar hout kan toch behoorlijk goed behandeld worden tegen vocht. Ik hou vooral van "rustige" materialen.

Posted

Voor een kwast vind ik het inderdaad niet mooi. Maar een mooie jare 80 trui met mooie kleurtjes draag ik maar al te graag. Op zich vind ik hoorn fijn voor een kwast, nu ik een hoornen heb. Maar met hout is ook niets mis, alhoewel ik niet weet hoe lang dat houdt. Dat zal ik moeten uitvinden.

3334-1280.jpg

Loopt iemand al warm voor de deze? Actieve koeling op het scheerapparaat!

Posted
sjezus, wat lelijk!

Godallemachtig!

Wat een lelijkerd zeg!

@meemai

Ik heb mn scheerapparaat na 3 keer proberen aan de kant gelegd, staat al een "te koop" hier op het forum en binnenkort op marktplaats, want ik vind het echt helemaal drie keer niks en bovendien vind ik het klote scheren en gewoon niet prettig en ook niet fijn ...

Dochdessalnietteminnochtans denk ik dus ook dat deze me ook niet blij gaat maken. Ziet er wel goed uit, dat dan weer wel.

Posted

Ik heb een iets oudere braun voor 80 euro gekocht, moet je nagaan toen vond ik 80 euro al veel en veel te duur. Als ik nu naar de straights kijk die ik heb gaan die ver over die 80 euro. Verdomme en dan te bedenken dat ik ben gaan scheren om geld te besparen in plaats daarvan is het geld gaan kosten. Maar voor mijn gevoel heb ik wel genoeg gespendeerd, enkel nog leren slijpen en dan vind ik het goed. Misschien ooit nog een DE erbij maar dat is het dan. Of ik moet al een loterij winnen, met 10 miljoen of zo, dan kan ik wel wat uitgeven aan deze spullen. Maar ik ga gewoon weer lekker sparen.

Posted

Dat neem ik mezelf ook al een hele tijd voor, maar echt lukken wil het niet. De vaart is er al lang uit qua aanschaffen, en gelukkig maar!

Maar er komen toch steeds weer moie spulletjes op de markt, dat houd je bezig.

Posted

Had ik al gezegd dat ik me al 5 dagen niet heb geschoren? :o

Sinds ik begin dit jaar echte griep heb gehad heb ik het niet meer zo lang laten staan (toen een baard van een week).

Posted

Dan wordt het weer hoog tijd!

Ik zit hier nog stiekem te twijfelen of ik een straight zal aanschaffen. Maar dan zit je ook weer met dat je een strop moet hebben, weer nieuwe techniek moet leren en ik scheer nog maar pas DE. Met daarbij dat je later waarschijnlijk ook wilt gaan slijpen enzo. Lastig, lastig, twijfel, twijfel.

Posted
Had ik al gezegd dat ik me al 5 dagen niet heb geschoren? :o

Sinds ik begin dit jaar echte griep heb gehad heb ik het niet meer zo lang laten staan (toen een baard van een week).

nu je het zegt miste ik idd al je bijdrage aan SOTD.

Spaar je je baard voor een nieuwe uitdaging ofzo?

Een duizend-berichten-mijlpaal-verwijder-in-een-keer-je-baard-met-een-stanleymes-en-zet-het-op-youtube ofzoiets...

Spannend!