meemai Posted November 11, 2013 Posted November 11, 2013 Nou, beste vrienden mijn telefoon ging knipperen met een groen lampje. Dat wil zeggen een nieuw bericht, ik even kijken en hopen dat het een mail was van een man waar ik een set boeken heb gekocht vorige week betaald nu nog niets. Heb eerder zaken met die man gedaan en toen ging alles net. Jammer dat het deze keer niet is maar goed dat terzijde. De titel van de mail was korting en toen schoten de namen van merken voorbij ik weet niet welke merken erbij stonden maar er stond toevallig Puma bij in het rijtje. Dus ik dacht netjes Puma messen! Ik klikken, zie je dan dat ze de schoen/sportartikelen fabrikant bedoelde... Toen had ik toch wel even een moment van bezinning. Hebben jullie ook wel eens zulke situaties waar je even in vroeger/het scheren terug valt en het moderne vergeet?
pjdevos Posted November 12, 2013 Posted November 12, 2013 Voor mij is het scheren actueel in het hier en nu. Daarnaast beheerst het mijn leven en kom ik de dag niet door zonder scheerbeurt. Ja en dan de hoofdvraag: " wanneer kan ik weer?" Dan de zoektocht naar hardware en software die een nog grotere kick geeft die alsmaar door blijft gaan. Sorry hoor, maar als je niet al 16 paar Puma schoenen had gekocht voordat je door had dat het niet om straights ging, laat mij toch weten dat je teveel normaal functioneert om een echte addict te zijn.
talibeard Posted November 12, 2013 Posted November 12, 2013 Hmm, ik denk wel vaak als ik een (huis)dier zie van 'hoe zou een scheerkwast met die haren zijn'. Mijn eerste reactie op de eekhoorns in Londen was dan ook niet 'hoe schattig' maar 'hoe zou die staart opschuimen'. Mijn katten blijven ook uit de badkamer als ik aan het scheren ben!
marco Posted November 12, 2013 Posted November 12, 2013 Harrie moet zn nick veranderen van taliBEARD in taliWEIRD... Sorry, hoe slechter de grap, hoe leuker ik hem zelf vind Jullie zijn een stelletje junks en sleuren ons (zei die slechts informatie tot zich nemen.... ahum....) met jullie mee! Ik zeg: foei! Stelletje kwajongens, vlegels, raddraaiers, tuig van de onderste richel, vreten van de straat! Scheer je weg! (oh super, zag je die laatste woordspeling! ) okey, het wordt later en de grappen steeds slechter! sorry.....
Nix13 Posted November 13, 2013 Posted November 13, 2013 Een van onze katten heeft ook een lekere dikke pluimstaart. En als ze dan op schoot komt liggen pak ik die wel even vast.
Puerco Posted November 15, 2013 Posted November 15, 2013 Als mijn vrouw me niet op het laatste moment gestopt had dan had ik nu een kwast van hondestaartharen gehad.... Uiteindelijk zou het wel terug gegroeid zijn maar dan had dat arme beest mooi een tijdje voor schut gelopen.
creon Posted November 15, 2013 Posted November 15, 2013 kan dat trouwens? een kwast van honden haar mijn hondjes verliezen straks in het voorjaar weer zoveel haar dat ik elke dag een nieuwe kwast zou kunnen pakken, totdat ze weer gaan ruien
Puerco Posted November 15, 2013 Posted November 15, 2013 Ligt denk ik ook erg aan het ras, een poedel zal geen bruikbaar haar opleveren en een dogachtige veel te kort maar een herdershond zal een stuk beter gaan. Hier in de buurt lopen wat van die poolhonden (husky) maar hoe ga ik vragen of ik een kwast van zo een hond mag maken??? Zie je het voor je: "buurman, mag ik een kwast van je hond maken??"
creon Posted November 15, 2013 Posted November 15, 2013 wij hebben malamutes (poolhonden) ik wil je wel wat haren opsturen
Puerco Posted November 15, 2013 Posted November 15, 2013 wij hebben malamutes (poolhonden)ik wil je wel wat haren opsturen Die twee zijn echt mooi, als er één een stuk staart kan missen houd ik me aanbevolen maar als je haar wilt sturen dat losgekomen is met kammen dan heb ik geen idee hoe ik die haren allemaal op volgorde kan leggen en om dat nou haartje voor haartje te doen, dan ben ik maanden bezig.... Hoe doen die fabrieken zo iets???
PI56 Posted November 15, 2013 Posted November 15, 2013 In fabrieken in China gaat dat geautomatiseerd, heb ik gezien op TV. Ik heb me nu ook even zitten afvragen hoe ik die enorme bossen hondehaar, die soms onder de kast liggen, zou kunnen "opbossen". Het haar van de staart is er qua lengte en stevigheid wel geschikt voor denk ik. Maar waarschijnlijk ben je er meer van nodig dan je denkt.
Marcel Posted November 15, 2013 Posted November 15, 2013 Dat sorteren is wel mooi te zien in een uitzending van de Keuringsdienst van Waarde. Deze aflevering dus
creon Posted November 15, 2013 Posted November 15, 2013 ik zal tegen de tijd dat ze gaan ruien wel een keer een pluk pakken als ze echt goed in de rui zijn pak je er zo een mooie scheerkwast uit
Puerco Posted November 15, 2013 Posted November 15, 2013 Ik heb wel eens gehoord/gelezen dat je van hondenhaar truien kunt maken die je echt goed warm houden gedurende de koude maanden.
creon Posted November 15, 2013 Posted November 15, 2013 die van ons doen het heel erg goed tegen koude voeten echt in no time warm, en dan ook echt warm
iwan073 Posted November 15, 2013 Posted November 15, 2013 Je weet wanneer je scheerverslaafde bent als... Je vrouw je daar op wijst omdat je de godganse dag aan scheerzeepjes denkt. En als je samen in de stad loopt en je komt langs een sigarenboer, je snel even naar binnen kijkt of ze toevallig ook niet scheerspulletjes verkopen!
meemai Posted November 15, 2013 Author Posted November 15, 2013 die van ons doen het heel erg goed tegen koude voeten echt in no time warm, en dan ook echt warm Hmm maar ze zijn wel heel erg actief die honden of niet?
creon Posted November 15, 2013 Posted November 15, 2013 Dit ras valt mee hoor Husky's zijn hyper Je moet wel grote rondes lopen (45min) Maar voor de rest valt mee
Lampuhkap Posted November 23, 2013 Posted November 23, 2013 je bent scheerverslaafd als je je vrouw er ook in meetrekt Gebeurt regelmatig dat mn vrouw met kwastjes of aftershaves of zeepjes of mesjes aan komt zetten
Snuff Posted November 24, 2013 Posted November 24, 2013 hé idem dito hier! Het is niet altijd wat ik zoek maar ik pas er wel voor om te klagen.
iwan073 Posted November 24, 2013 Posted November 24, 2013 je bent scheerverslaafd als je je vrouw er ook in meetrekt Gebeurt regelmatig dat mn vrouw met kwastjes of aftershaves of zeepjes of mesjes aan komt zetten Kijk, dat is nog eens een vrouw!
Recommended Posts