Jump to content

The Goodfellas Smile - Lemon & Mint

Rudi
 Share

Recommended Posts

the-goodfellas-smile-lemon-mint-shaving-soap-100-ml---34-fl-oz.jpg.dfb4fd084a3f6a4d4588c76a9caaaf2f.jpg

Deze stond al een hele tijd op mijn lijstje. Ik knijp regelmatig een limoen leeg om op te drinken (met wat rum), en ben al van kinds af aan dol op citrus. Ik neem aan dat de meesten hier wel meer dan 1 zeep hebben. Ik heb er ook al een paar en zag weinig reden om er nog twee (Italian Orange, ook van TGS) bij te kopen. Gelukkig komt de zomer eraan, en dat vraagt om nieuwe frisse geurtjes toch?

Hij is een paar weken geleden al op het forum langs gekomen, en toen maar besloten om ze beiden te kopen, met de bijpassende AS.

De zeep ziet er bij openen wat anders uit dan ik gewend ben van de andere zepen die ik heb. Wat doorschijnend met witte stippen. Citroen is natuurlijk behalve de schil redelijk kleurloos, dus dit geeft mij een eerlijk gevoel. Beter dan een gif-gele zeep bijvoorbeeld had gedaan.

IMG_8771.jpeg.da259fb075a1086279b1a8974b3fac6f.jpeg

Ik wist van andere reviews dat de geur bij opening niet heel zwaar overkomt, dus ging meteen fanatiek aan het opschuimen. Dit ging echt heel makkelijk, als referentie voor mij een beetje zoals de zepen van TFS. Snel een kwast vol, die makkelijk in een scuttle op te kloppen is, en uiteindelijk een mooi schuim maakt. De scheer eigenschappen waren echt prima, zoals je van een Italiaanse zeep mag verwachten.

IMG_8772.jpeg.034561f2f2ec1260cad713a8b0757e09.jpeg

Qua geur bleef hij voor mijn beleving aan de lichte kant, en was snel weg. Prima zeep, maar als ik echt zware citroen geur wil dan ga ik de volgende keer naar een andere uitkijken.

P.S. Vandaag met Italian Orange geschoren, en die blijft veel langer hangen, heerlijke geur!

• I like it 7
  • Haha 1