Jump to content

website over scheerzeep

Rudi
 Share

Recommended Posts

Gents,

Ik heb een website gemaakt met scheerzepen. Het idee is om een soort trythatsoap te maken, maar dan voor Nederland.

Tot nu toe staan er een paar merken op, met de bijbehorende zepen. De geuren (noten) die door de fabrikant aan worden gegeven zijn apart aangegeven. Zepen zijn te kiezen op deze noten. Dus bijvoorbeeld alle zepen waar zwarte peper in zit, of geranium, of iets anders lekkers.

Even voor de duidelijkheid, er zit geen verdien model achter, gewoon omdat het leuk is.

Het is een beginnetje, ben benieuwd wat jullie ervan vinden: www.mijnvolgendezeep.nl

• I like it 6

Goed initiatief! Ziet er overzichtelijk en handig uit Mijn suggestie zou zijn om ooit ook winkels te noemen waar je die zepen kan krijgen. Ik weet echter dat het allemaal een hels karwei is..  Je hebt echter een handige site gemaakt dat kan uitgroeien tot een standard database in het Nederlands. Proficiat. Hij staat al bij mijn favorieten

• I like it 2

• 2 months later...

Een tijdje geleden, het werk aan de site gaat met vlagen.

Ik heb laatst functionaliteit toegevoegd om een soort van lijst te maken van zepen die je nog wilt hebben. Of natuurlijk zepen die je nooit meer wilt hebben. Het is in ieder geval de mogelijkheid om bij het product op een hartje te klikken, waardoor het op je lijst wordt toegevoegd. 

Daarnaast worden de zepen die nu getoond worden onder een product getoond op basis van de ingrediënten, dus het laat potentieel andere zepen zien die ook interessant zouden kunnen zijn.

Als er nog wensen zijn qua merken of functionaliteit dan laat maar weten ;-)

• I like it 5

@Rudi Ja ik merk het, ik schoon om de dag mijn telefoon op geschiedenis cookies ed. Dan is de lijst weg. 
handig om ergens te adviseren een snelkoppeling te maken als je de lijst gemaakt hebt. (Had gelukkig de link hier geplaatst en ben hem daardoor niet kwijt) 

ps in favorieten zetten werkt dan ook niet krijg je een lege lijst

• 1 month later...

Een groot eerbetoon gaat naar @Shavingexperience voor het toevoegen van een berg aan reviews op de website. Als ik dit schrijf kan ik ook @Levi en @Daan niet onbetuigd laten. Ook zij laten met grote regelmaat reviews achter.

Idee achter de website is dat iedereen hier een Nederlandse site heeft waar het nodige over scheerzepen te vinden is. Het is puur liefde voor het product. Er zit geen kickback van zeep producenten achter of iets dergelijks. Naarmate meer mensen hun review achterlaten stijgt voor iedereen hier de waarde van de site.

• I like it 5
  • Thanks! 3

• 4 weeks later...

Ha Rudi, een mooie website.  Wat ik toch nog wel een beetje mis zijn de meer klassieke zepen.  Ik weet dat ze tegenwoordig niet zo in de mode zijn. Maar de sandalwood van DR Harris is een van mijn favoriete zepen die zeker tegen alle artisan zepen op kan.  Ook De TOBS zepen mogen eigenlijk niet ontbreken.

• I like it 1

2 uren geleden, pern zei:

Ha Rudi, een mooie website.  Wat ik toch nog wel een beetje mis zijn de meer klassieke zepen.  Ik weet dat ze tegenwoordig niet zo in de mode zijn. Maar de sandalwood van DR Harris is een van mijn favoriete zepen die zeker tegen alle artisan zepen op kan.  Ook De TOBS zepen mogen eigenlijk niet ontbreken.

Dank je @pern. Je hebt helemaal gelijk qua beiden merken. Hetgeen me tot nu toe tegen hield was de grote hoeveelheid verschillende geuren die ze hebben. Maar als ik nu zo kijk dan is dat niets vergelijkt met bv een Stirling. Ik ga ze er binnenkort op slingeren. Had eerst nog een exoot in gedachten. 

• 3 weeks later...
4 minuten geleden, jampot zei:

En dan mist er volgens mij zelfs nog eentje: No. 50 collection. Lekker geurtje!

Net nog even gekeken, maar die wordt denk ik niet meer gemaakt. Op de huidige site staat ie niet in ieder geval.