Jump to content

SvdD van maandag 13 tot en met zondag 19 april

JeroenP
 Share

Recommended Posts

Polish-20200413-090608736.jpg

Maak er een mooie dag van! 

Razor: Mühle R89
Blade: Astra Superior Stainless (blauw)
Brush: Qshave QM3227
Pre-Shave: Bulldog Original Waschgel
Lather: Taylor of Old Bond Street Sandalwood
Aftershave: Burberry Brit - For Men (EDT)
Additional Care:
  Nivea Men Creme
  Koud Water 

• I like it 4

kWR0Z88.jpg

En ook ik moet er maar eens aan geloven, zeker gezien het feit dat @JeroenP en @onno mij vorige week wat leuke spullen opgestuurd hadden.

zeep: the Gentlemen's Groom Room - Essence of Scotland - Scottish Heather

kwast: Razorock synthetisch

mes: Edwin Jagger DE89 chrome

mesje: Feather Stainless (zat bij EJ), scheerbeurt 4

Aftershave: L'Oreal Balsem

Had vorige week wat spullen mogen ontvangen, waarvoor nogmaals dank. Heb e.e.a. al eens eerder geprobeerd, ook de zeep. Geur beviel me toen wel, de prestatie niet zo. Dat ging nu al weer een heel stuk beter. Tijd en energie erin stoppen leidt toch echt tot een mooi schuim! Kwast bevalt zowiezo erg goed, ik vind hem minstens zo lekker als mijn EJ Best Badger! De zeep ook, dus die hou ik er zeker in.

Mijn EJ bevalt ook nog steeds erg goed, hoewel ik af en toe de indruk heb dat ik er (te) vaak overheen moet voor een goed glad resultaat. Had vandaag wel weer ruzie met het stuk onder mijn neus, met als resultaat: sneetje in mijn neusvleugel.

Wat betreft de Feather... die had ik maar 1 stuks (zat bij aanschaf van het EJ mes). Wel erg lekker, weinig / geen irritatie. Het gebeurt maar zelden dat ik 4x met een mesje doe (scheer dagelijks), dit ging nog wel. Hoewel ik wel twijfel of er een comfortabele 5e keer nog in zit. Ga ik morgen meemaken ;-) De meeste andere mesje die ik aan het proberen ben, gebruik ik maximaal 3x

Heb van @JeroenP nog pakje Astra Green mesjes mogen ontvangen, die zijn binnenkort nog aan de beurt.

Beide heren nogmaals bedankt! Erg leuk om op deze manier wat spullen uit te kunnen proberen!

• I like it 5

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.