Willieman Posted April 13, 2020 Posted April 13, 2020 Beste Leden van Shaving Society ik wil hier een peiling houden of er interesse is voor een set speciaal gemaakt voor NL & BE , bestaande uit Zeep en Aftershave van Extro Cosmesi Ik ben deze peiling begonnen op de FB groep - Natscheren - Nederland - België De Titel van de set zal gaan heten : Wet Shavers NL & BE Ik benader alleen de leden die GÉÉN lid zijn van bovengenoemde FB groep of niet willen zijn. Het gaat om een totaal plaatje zodat er voldoende aanmeldingen zijn om verdere stappen te gaan ondernemen in de ontwikkeling van de zeep U zit hier nog niet aan vast als u Ja zegt dit is nog vrijblijvend Later zal er een draadje geopend worden waarin Geur en prijs worden besproken dat is nu nog niet van toepassing. Graag uw reactie met een ja als u geïnteresseerd ben 2
koenfucius Posted April 13, 2020 Posted April 13, 2020 In principe ja (maar vraagje, aftershave met alcohol of niet? Mijn huid is niet gek op AS met alcohol)
Willieman Posted April 14, 2020 Author Posted April 14, 2020 Dank jullie voor jullie input ik hoop dat er in de komende dagen nog wat meer geïnteresseerden komen
Willieman Posted April 14, 2020 Author Posted April 14, 2020 @koenfucius AS is bij Extro met Alcohol maar ik kan bespreken of er een balm optioneel erbij gedaan zal worden al denk ik wel dat er een hele badge voor gemaakt moet worden wat dan ook de prijs van de set omhoog drijft 2
JeroenP Posted June 9, 2020 Posted June 9, 2020 @Willieman Voor degene zonder Facebook; kleine update? ? 3
JeroenP Posted July 8, 2020 Posted July 8, 2020 Ik wil het draadje niet kapen van @Willieman. Ik contact hem even.
Willieman Posted July 8, 2020 Author Posted July 8, 2020 Beste Leden een grote Update het Label zo als het gaat worden op de verpakking gemaakt door een Italiaanse Vriend die al meerdere labels op zijn naam heeft mogen plaatsen en ondertussen heb ik ook al samples mogen ontvangen die momenteel rondgestuurd worden en ik moet zeggen veel belovend mil weet niet wat ik er van overhou maar meld je aan om te snuffen uit 4 geuren en laat weten wat je lekker vind dit gebeurd door een post around onder de leden 6 4
ChrisVanMeer Posted July 8, 2020 Posted July 8, 2020 Gaaf label, ik laat me graag verrassen door het eindproduct. 1
Levi Posted July 8, 2020 Posted July 8, 2020 Ziet er vet uit! Ik ben al benieuwd welke geuren er zijn ?. 1
dhr K Posted July 9, 2020 Posted July 9, 2020 Ziet er goed uit. Ik ben ook benieuwd wat voor geur het wordt. Leuk initiatief. Ik heb geen Facebook dus wacht wel het eindproduct af 1
Recommended Posts