Shavingexperience Posted April 5, 2020 Posted April 5, 2020 Goedemiddag ?, Kunnen jullie mij wat adviseren over wat de minst agressieve Krabber is? Natuurlijk weet ik dat de mesjes er een onderdeel van uitmaken maar die heb ik inmiddels al op m'n netvlies door samples te proberen. Mijn zoon denkt eraan om ook een Krabber te proberen en wil hem rustig laten wennen. Alvast bedankt ? 1
koenfucius Posted April 5, 2020 Posted April 5, 2020 Zelf begonnen indertijd met de Merkur 34 C HD, vind ik wel een aanrader voor een beginner. Ik heb ook een Game Changer .84P, erg comfortabel - ik veronderstel dat als je voor de 0.68P gaat, deze nog een tikkeltje minder agressief zal zijn. (?ik heb spijtig genoeg mijn zonen nog niet kunnen overtuigen; voorlopig elektrisch) 2
dhr K Posted April 5, 2020 Posted April 5, 2020 merkur 34 of de 89 (EJ of Muhle) zijn uitstekende beginnerskrabbers. Je kan ook de Rockwell 6c overwegen met al die platen kan hij er mee groeien. GC .68 is natuurlijk ook erg mild. Ik hoor ook erg goede verhalen over de Earnest James die je op Amazon kan vinden. 2
Shavingexperience Posted April 5, 2020 Author Posted April 5, 2020 koenfucius schreef 28 minuten geleden: Zelf begonnen indertijd met de Merkur 34 C HD, vind ik wel een aanrader voor een beginner. Ik heb ook een Game Changer .84P, erg comfortabel - ik veronderstel dat als je voor de 0.68P gaat, deze nog een tikkeltje minder agressief zal zijn. (?ik heb spijtig genoeg mijn zonen nog niet kunnen overtuigen; voorlopig elektrisch) Bedankt ?. Ik ben overigens begonnen om hem een mach3 kado te geven met een bus scheerschuim van de vergulde hand. Daarna scheerschuim van Proraso (overigens nog altijd mijn favo schuim) en nu heeft hij ook een bus Barbasol. De Krabber wordt weer een kadootje ? dhr K schreef 1 minuut geleden: merkur 34 of de 89 (EJ of Muhle) zijn uitstekende beginnerskrabbers. Je kan ook de Rockwell 6c overwegen met al die platen kan hij er mee groeien. GC .68 is natuurlijk ook erg mild. Ik hoor ook erg goede verhalen over de Earnest James die je op Amazon kan vinden. Bedankt! ? Ga straks even eea Google-en 1
dhr K Posted April 5, 2020 Posted April 5, 2020 Mijn zonen willen zich niet scheren...? Baarden zijn in tegenwoordig 1
Shavingexperience Posted April 5, 2020 Author Posted April 5, 2020 dhr K schreef 10 minuten geleden: Mijn zonen willen zich niet scheren...? Baarden zijn in tegenwoordig Haha! ? Hier ook, maar ja, na een paar weken ongelijke groei en vriendinnetje met videobellen gaat het met veel tegenzin maar het gebeurt wel uiteindelijk ? 1
Johnweggo Posted April 5, 2020 Posted April 5, 2020 Begonnen met een muhle r89 en dat is denk ik een prima allrounder die het voor iedereen goed doet. Mesjes is een beetje persoonlijk en zijn hier al goeie topics van.
Levi Posted April 5, 2020 Posted April 5, 2020 Mijn eerste kennismaking met een DE safety razor was met een Edwin Jagger DE89 en dat is mij goed bevallen. Een milde comfortabele krabber en ook niet te duur.
Kazuya17 Posted April 5, 2020 Posted April 5, 2020 Voor mij was dat de Razorock Mamba , hier kon ik gewoon op drukken etc. Fijne krabber maar te mild voor mijn baardgroei.
Shaving-Fritz Posted April 15, 2020 Posted April 15, 2020 Ik heb een Feather AS-D1 gehad wat een enorm milde krabber is maar toch wel goed resultaat geeft. Hij was wel wat aan de prijs....
Tjebbe Posted April 15, 2020 Posted April 15, 2020 De RazoRock Mamba is een mooie, milde krabber. Ook van RazoRock de Game Changer is een aanrader in beide variaties. (Een Mamba heb ik nog, als je zou willen)
JeroenP Posted April 15, 2020 Posted April 15, 2020 Zijn allen al genoemd hierboven, maar Geofatboy heeft er ook nog wat over te zeggen UEKAZ :
Recommended Posts