bartje-p Posted April 1, 2020 Posted April 1, 2020 Allen, Ik sta op het punt om wat Tabac scheerspullen te bestellen, maar twijfel nog tussen de vaste zeep, creme of stick. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Of kan ik voor dat geld (tussen 10-15€) beter een andere zeep bestellen? Ik vind de geur overigens wel lekker, dus een alternatief mag er best op lijken. En bevalt de AS balsem van Tabac ook? Wederom alvast bedankt voor jullie reacties.
Chipper Posted April 1, 2020 Posted April 1, 2020 Hi, De zeep is fantastisch. De stick ook, dit is precies hetzelfde als de zeep maar dan in de vorm van een stick. Je moet dus kiezen wat voor jou het fijnste werkt. De crème heb ik nooit geprobeerd maar daar zijn de meningen erg verdeeld over. Tabac zeep hoort in elke collectie thuis, dus zeker bestellen! De EdT van Tabac heb ik ook. Ruikt naar de zeep en blijft lang hangen. De balsem heb ik nog niet geprobeerd. 1
koenfucius Posted April 1, 2020 Posted April 1, 2020 Chipper schreef 44 minuten geleden: Hi, De zeep is fantastisch. De stick ook, dit is precies hetzelfde als de zeep maar dan in de vorm van een stick. Je moet dus kiezen wat voor jou het fijnste werkt. De crème heb ik nooit geprobeerd maar daar zijn de meningen erg verdeeld over. Tabac zeep hoort in elke collectie thuis, dus zeker bestellen! De EdT van Tabac heb ik ook. Ruikt naar de zeep en blijft lang hangen. De balsem heb ik nog niet geprobeerd. +1 1
bartje-p Posted April 1, 2020 Author Posted April 1, 2020 Chipper schreef 57 minuten geleden: Hi, De zeep is fantastisch. De stick ook, dit is precies hetzelfde als de zeep maar dan in de vorm van een stick. Je moet dus kiezen wat voor jou het fijnste werkt. De crème heb ik nooit geprobeerd maar daar zijn de meningen erg verdeeld over. Tabac zeep hoort in elke collectie thuis, dus zeker bestellen! De EdT van Tabac heb ik ook. Ruikt naar de zeep en blijft lang hangen. De balsem heb ik nog niet geprobeerd. Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Dan wordt het de zeep. en met edt bedoel je dan ook daadwerkelijk edt, of toch de As lotion en niet de balsem?
Hans1980 Posted April 1, 2020 Posted April 1, 2020 Daar ga je geen spijt van krijgen. Tabac is met recht en reden een van de uitgesproken klassiekers. (De zeep) 1
bartje-p Posted April 2, 2020 Author Posted April 2, 2020 Zojuist knoop doorgehakt en de vaste zeep en AS lotion gekocht. Zeep was trouwens in de lokale winkels niet te krijgen, dus moest uit de krochten bij Wehkamp nog een pot vandaan halen. Ben benieuwd.
DennisRichel Posted April 2, 2020 Posted April 2, 2020 Goeie keus! Ik heb de AS ook nog op het lijstje staan. En de zeep heeft jaren dienst gedaan voordat er op internet een explosie aan nieuwe scheerproducten ontstond... 1
bartje-p Posted June 4, 2020 Author Posted June 4, 2020 Lastig te omschrijven, maar waar ik Arko zou omschrijven als citronella en geparfumeerde zeep (ook wel toilet verfrisser fris), zou ik de tabac zeep meer als warme, bloemige zeepgeur omschrijven. Ik vind hem tijdens gebruik ook lekkerder ruiken dan uit de pot. De AS lotion uit het flesje ruikt wat mij betreft in eerste instantie heel anders dan de zeep. Maar wel lekker. De geuren versterken elkaar natuurlijk wel. Ik vind het een erg prettige combi.
dhr K Posted June 5, 2020 Posted June 5, 2020 Het is een geur waar je van moet houden, om het diplomatisch te zeggen....? Hier geen Tabac, behalve als rookwaar dan 1
bartje-p Posted September 4, 2020 Author Posted September 4, 2020 Vandaag heb ik me weer verbaasd over de kwaliteit van deze zeep. De geur is niet voor iedereen weggelegd, ik vind hem lekker. Maar de zeep, het gevoel op de huid, en de verzorging na de scheerbeurt...... ik blijf het een van de beste vinden. Zeker nu ik recent ook weer flink wat andere samples heb kunnen proberen, vind ik deze toch nog steeds het lekkerste aanvoelen! Aanrader wat mij betreft, die blijf er bij mij zeker in. Vooral ook in combinatie met de AS lotion en balsem. Kortom, het was een Tabac Friday deze week 5
Stoppel Posted May 20, 2024 Posted May 20, 2024 Mijn Tabac (tablet) is bijna op. Er zit nog een klein ‘randje’ in de pot. Hoe ver maken jullie dit op? Ik kon er nog een prima schuim van maken, maar vind het toch wel irritant dan randje in dat lagere deel van de pot.
bartje-p Posted May 21, 2024 Author Posted May 21, 2024 als je het lastig vind, kun je ook de boel losbikken en opnieuw in het midden van de pot vastdrukken. Maar ik zou me er vooral niet al te druk over maken..... blijft gewoon prima werken
Chrispijn2 Posted May 21, 2024 Posted May 21, 2024 Plak de nieuwe tablet erop. Of als je geen Tabac meer wil gooi je het restje weg als het lastig is om nog schuim te maken.
Recommended Posts