bartje-p Posted March 29, 2020 Posted March 29, 2020 Allen, Ik gebruik sinds januari een EJ Best badger kwast. Daarnaast had ik nog een oude Omega varkenskwast, maar die heb ik nooit zo netjes behandeld en is aan vervanging toe. Nu wil ik eigenlijk wel een synthetische proberen en heb een budget van max €30,- in gedachten, maar daar kan ik nog van afwijken als het veel beter oplevert. Hebben jullie nog tips voor me? Of kan ik misschien toch beter voor varkenshaar gaan? Wellicht zijn er nog mensen die er een over hebben? Kortom, hoor het weer graag van jullie!
Levi Posted March 29, 2020 Posted March 29, 2020 Je kan met een synthetische kwast niets verkeerd doen. Ik gebruik voor 90% synthetische kwasten. En voor 30€ heb je wel al iets kwalitatief. Een RazoRock of een Simpson Trafalgar, Yaqi ... 1
dhr K Posted March 29, 2020 Posted March 29, 2020 Ik denk ook synthetisch en kan weinig toevoegen aan @Levi advies. Yaqi schijnt erg goed te zijn maar is lang voordat je haar krijgt. Simpson Trafalgar is ook beroemd. Semogue schijnt ook goede sytheten te hebben. . Voor varken kijk naar Semogue. Ze hebben genoeg fans....
Hans1980 Posted March 29, 2020 Posted March 29, 2020 Synthetisch wat mij betreft. Zonder enige twijfel. Een Yaqi met tuxedo knoop is top en absurd goedkoop. Maar daar moet je inderdaad wel enkele weken op wachten. Varkenshaar is uitsluitend geschikt voor mensen met masochistische trekjes. Er zijn vast wel fans van varkenskwasten maar Miley Cyrus en Lady GaGa hebben ook fans dus dat wil helemaal niets zeggen. 6
bartje-p Posted March 30, 2020 Author Posted March 30, 2020 Dank allen voor de adviezen. Zal wel een synthetische worden, nog even kijken of daar op een fatsoenlijke manier aan te komen is.
bartje-p Posted April 6, 2020 Author Posted April 6, 2020 Korte update, het is toch een yaqi geworden via Ali, 26mm. Ben benieuwd hoe die gaat bevallen. 2
Hans1980 Posted April 6, 2020 Posted April 6, 2020 beepee1972 schreef 40 minuten geleden: Korte update, het is toch een yaqi geworden via Ali, 26mm. Ben benieuwd hoe die gaat bevallen. Welke?
bartje-p Posted April 6, 2020 Author Posted April 6, 2020 Deze dus en dat voor nog geen €9,- thuis, kun je geen buil aan vallen dus
Hans1980 Posted April 6, 2020 Posted April 6, 2020 beepee1972 schreef 3 minuten geleden: Deze dus De Timberwolf is prima maar hij heeft niet de backbone van een kwast met Tuxedo knoop. Wat dit concreet wil zeggen is dat hij minder weerstand biedt en makkelijker open plooit. Harde zepen zijn wat moeilijker op te laden, zeker als de puck klein is zoals Haslinger. De rest is persoonlijke voorkeur en er zijn vast zelfs enkele mensen die de Timberwolf verkiezen boven een Tuxedo. Nu ja... Er zijn ook mensen die The Spice Girls verkiezen boven Pink Floyd dus dat wil helemaal niets zeggen. 2
dhr K Posted April 6, 2020 Posted April 6, 2020 Aliexpres in het Nederlands blijft een wonderlijke zaak. Je hebt bijna een vertaler voor nodig.....Hoe ze aan sommige woordden komen blijft mij verbazen @beepee1972 mooie kwast. En Pink Floyd is ook niet alles ? (the spice girls al helemaal niet) 1
Recommended Posts