bert Posted November 10, 2013 Posted November 10, 2013 Ik ben in het bezit van een Edwin Jagger de89 scheermes en een Edwin Jagger best badger maat M. Nu ben ik op zoek naar een standaard waar ik beide in kan plaatsen het liefst van chroom. Heeft iemand advies welke ik het beste kan kopen? Groet Bert
Frank Posted November 10, 2013 Posted November 10, 2013 Hallo Bert, Misschien de Muehle RHM SR SET of een andere standaard van Muhle , Kijk maar eens op hun site muehle-shaving.com. Ik heb zelf de RHM 50 RP voor mijn Muehle R89 . Volgens mij heeft die dezelfde afmetingen als de EJ 89. De afwerking van de standaard en van Muehle producten in het algemeen is erg goed.
iwan073 Posted November 10, 2013 Posted November 10, 2013 (edited) Neem even contact op met Rob van Shave and More. Ik denk dat hij je daar wel mee kan helpen. www.shaveandmore.com Edited November 10, 2013 by Guest
iwan073 Posted November 10, 2013 Posted November 10, 2013 Hallo Bert,Misschien de Muehle RHM SR SET of een andere standaard van Muhle , Kijk maar eens op hun site muehle-shaving.com. Ik heb zelf de RHM 50 RP voor mijn Muehle R89 . Volgens mij heeft die dezelfde afmetingen als de EJ 89. De afwerking van de standaard en van Muehle producten in het algemeen is erg goed. Ik heb hier ook een RHM SR SET staan van Mühle, maar mijn Edwin Jagger DE89 Barley past daar niet in. Wél mijn Mühle R101.
karaqz Posted November 10, 2013 Posted November 10, 2013 Op deze website staan er vaak maten bij. Kun je zelf even je kwast meten en kijken of het past. http://thesuperiorshave.com/index.php?option=com_virtuemart&view=category&virtuemart_category_id=41
Recommended Posts