Jump to content

Scheren als middel om te ontspannen bij deze stressvolle moeilijke tijd

sami
 Share

Recommended Posts

Ik heb dat ik tijdens het scheren even de wereld kan vergeten vooral in deze bizarre tijden vol stress en onzekerheid het enige is dat ik me soms bijna schuldig voel en probeer zo weinig mogelijk water te gebruiken verder wens ik iedereen rust en gezondheid in deze tijden pas op jezelf 

• I like it 2
  • Thanks! 1

Het is voor mij  een moment van concentratie en dus weg tot niks aan iets anders denken. Alleen bezig met de taak onderhanden en proberen die zo goed mogelijk te doen. dat geeft veel plezier en ontspanning in de spanning. Tevreden gevoel achteraf over iets goeds gedaan.

• I like it 2

sami schreef 17 uur geleden:

Ik heb dat ik tijdens het scheren even de wereld kan vergeten vooral in deze bizarre tijden vol stress en onzekerheid het enige is dat ik me soms bijna schuldig voel en probeer zo weinig mogelijk water te gebruiken verder wens ik iedereen rust en gezondheid in deze tijden pas op jezelf 

Als het gaat om het tussentijds schoonspoelen van je scheermes; hier kun je een klein teiltje voor gebruiken. Veel water is er niet voor nodig en dan weet je in ieder geval dat je een 'normale' of vaste hoeveelheid verbruikt. In hoeverre dat helpt met je geweten; weet ik niet. Maar ik vind t best praktisch werken :D

• 4 weeks later...