ChrisA Posted March 6, 2020 Posted March 6, 2020 (edited) In de caravan die in Fieberbrunn staat. Iedere dag op de Piste. Maar vanmorgen de Filarmonica Sub Cero met een stukje van de scale eraf. Gelijk de syphon van de wasbak in het sanitarraum eraf gesloopt. Er zat veel in, maar niet dat stukje. Ik strop in de caravan maar ook daar niets te vinden. Ik hoop natuurlijk dat Tony nog wat oude scales heeft liggen. Maar als er iemand anders is die een Filarmonica 8/8 scales heeft liggen dan houd ik mij aaanbevolen. Scale achterkant, zonder harpje 154 mm lang. Edited March 6, 2020 by ChrisA type fout
dhr K Posted March 6, 2020 Posted March 6, 2020 ski ongelukken zijn aan de orde van de dag....? erg vervelend voor je
JvdK Posted March 6, 2020 Posted March 6, 2020 Aaaiiiii, vervelende breuk! Dat zou zo maar een gipsvlucht kunnen worden......... 1
Tony Posted March 6, 2020 Posted March 6, 2020 Vervelend Chris, je kan er gelukkig nog mee scheren. Ik heb wel scales die passen maar niet Filarmonica scales helaas. Als je het stukje vindt is het wel lijmen denk ik.
Zilverleeuw Posted March 7, 2020 Posted March 7, 2020 Ai vervelend! Ik zou Jordi (die o.a. adverteert op Milanuncios) vragen om uit te kijken naar een 'nieuw' heft voor een Filarmonica wanneer dit mij zou overkomen. 1
Recommended Posts