Jan Zoethout Posted March 4, 2020 Posted March 4, 2020 Ben benieuwd hoe zo'n Christopher Bradley van Karve scheert ... Is er iemand die een kap en een OC onderplaat een tijdje aan mij uit wil lenen ? Ik ben geinteresseerd in B, C en D onderplaten, een greepje heb ik zelf wel. Zal er als een goed huisvader voor zorgen ...
Tjebbe Posted March 4, 2020 Posted March 4, 2020 Een open kam heb ik niet, maar mijn te koop staande set mag je best een tijdje gebruiken. Laat maar even weten.
Jan Zoethout Posted March 5, 2020 Author Posted March 5, 2020 Tjebbe schreef 11 uur geleden: Een open kam heb ik niet, maar mijn te koop staande set mag je best een tijdje gebruiken. Laat maar even weten. PB komt er aan, Fedde ...
Jan Zoethout Posted March 11, 2020 Author Posted March 11, 2020 Heb de set van @Tjebbe uitgetest en een "wide body" kap en OC-C plaat van RVS besteld. Draadje mag dus naar 't archief, @ChrisVanMeer ...
ChrisVanMeer Posted March 11, 2020 Posted March 11, 2020 Archief hebben we in dit subforum niet, dus ik zou zeggen, we laten hem zo staan
Recommended Posts