sami Posted February 27, 2020 Posted February 27, 2020 Goededag scheer vrienden, Onlangs ben ik wat meer scheerschuim gaan opkloppen vanuit de scheer kom zoals tabac en was benieuwd wat de manieren zijn die het handigst zijn bij het schoonmaken en drogen van de zeep en de kom waarin die zit zoals de tabac zeep Dank
Johnweggo Posted February 27, 2020 Posted February 27, 2020 Laat de zeep dan even een paar minuten drogen zodat deze niet zeiknat is. Meestal is dit ondertussen als ik aan het scheren ben. Dan alle schuim van de ramd en buitenkant af. Deksel er weer op en terug naar stal.
dhr K Posted February 27, 2020 Posted February 27, 2020 Ik doe de deksel pas de volgende dag erop. Cremes wel na het scheren deksel op.
Kitchen Posted February 27, 2020 Posted February 27, 2020 Kort afspoelen met koud water zodat het schuim weg is. Tijdens het scheren zet ik de kom schuin zodat het water naar 1 kant loopt zodat ik het na het scheren het water kan afschenken. Eventueel kun je dan de volgende dag de deksel erop doen. Zo hou ik mijn harde zepen het netst. 1
Hans1980 Posted February 27, 2020 Posted February 27, 2020 Ondersteboven tijdens het scheren en een stukje over de rand zodat er lucht aan kan. De zepen zijn niet kurkdroog als ik het deksel erop zet maar ik doe dat al bijna 20 jaar zonder problemen. Voordeel van een dag wachten met het deksel erop te zetten is dat de zeep kurkdroog is. Nadeel is dat de geur dan ook vervliegt na een tijdje.
Recommended Posts