sami Posted February 26, 2020 Posted February 26, 2020 Goededag scheer vrienden, Ik dacht dat ik de enige was die zich uitermate stoort aan de dikke klodders was of lijm of wat het ook is op de scheermesjes (tot ik op YouTube ook anderen zag) die ook blijft plakken aan de krabber met als gevolg dat vuil blijft plakken zowel aan het mesje als aan de krabber wat weer zorgt voor extra werk om schoon te maken ik was benieuwd wat jullie ervaringen zijn en of er meerderen zijn die deze ervaring delen.
Levi Posted February 26, 2020 Posted February 26, 2020 Ik laat deze gewoon op het mesje zitten. Na enkele malen met warm water te spoelen is dit zo weg. Ik heb niet de indruk dat de residu op mijn krabbers blijft plakken. Ik heb er geen hinder van dus het stoort mij niet ?.
Bartmen Posted February 26, 2020 Posted February 26, 2020 Zelf heb ik er geen last van. Maar een kleine moeite om ze even af te spoelen met heet water en doekje en weg is het.
dhr K Posted February 26, 2020 Posted February 26, 2020 Ik haal ze gelijk weg voordat ik het mesje in de krabber doe. Het is wel hinderlijk maar niet erg
sami Posted February 26, 2020 Author Posted February 26, 2020 Dank heren voor jullie reacties ik was benieuwd of er lijsten zijn van DE scheermesjes zonder was/lijm
Recommended Posts