Ga naar inhoud
koenfucius

Simpson Trafalgar

Aanbevolen reacties

bij het rondneuzen op de Simpson website, zie ik dat ze nu ook goedkopere synthetische kwasten aanbieden, de Trafalgar T1, 2 en 3 (https://www.simpsonshavingbrushes.com/store/brushes/synthetic-fibre-brushes/trafalgar-T3-synthetic-fibre-faux-ivory/

Iemand deze al uitgetest?  Hoe verhouden deze zich bv. tot de Chubby synthetic of de Yaqi-kwasten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op het eerste zicht lijken deze synthetische haren hetzelfde als die van Shavemac. Indien deze gelijk zijn, zijn dit wel goede kwasten. Mss bestel ik wel eentje 😊.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Simpson zelf heeft het over

Platinum Grade Synthetic Bristle voor de Chubby 2

Sovereign grade synthetic fibre voor de Trafalgar.

Ik vermoed dus twee soorten synthetische haren. Uiteindelijk heb ik zelf toch maar gekozen voor een goedkope Die Long paard/das combinatie als reiskwast. Ik hou niet van springende haren en vreesde hier toch teveel voor.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

grappige autocorrectie  heeft je word @onno  van Vie Long naar Die Long.......

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier links te zien de Simpson Trafalgar T3 en rechts een synthetische Shavemac. Ze zien er gelijkaardig uit maar er is toch nog een verschil qua uiterlijk. Ik dacht dat deze dezelfde synthetische haren hadden maar nu weet ik dat ze niet dezelfde hebben. De Trafalgar haren voelen zachter aan en je merkt een klein verschil in ruggengraat. Jammer genoeg kan ik niet vergelijken met een Chubby 2 syntheet omdat ik die niet in mijn bezit heb. 

E80BBB81-9017-4EB0-813D-39882FF9D8A7.jpeg

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.