RicooCardoo Posted February 10, 2020 Posted February 10, 2020 Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd of er al meer ervaringen zijn met razorock? Ik lees her en der dat het gemaakt word door TFS, maar kan verder eigenlijk maar weinig reviews of iets vinden over de structuur en hoe de zepen scheren... Iemand die zich nog wil wagen? Ik wil graag weten of ik hier wel of niet een sample van moet gaan bestellen ?
Kitchen Posted February 10, 2020 Posted February 10, 2020 Prima zeep, althans diegene die ik heb (blue barbershop). Vergelijkbaar met TFS, Kun je gerust bestellen, val je geen buil aan. 1
dhr K Posted February 10, 2020 Posted February 10, 2020 Klopt ze worden door TFS gemaakt en lijken er veel op. Zachte zepen die makkelijk te schuimen zijn. Prima zepen. Alhoewel... Ik heb Plague doctor en black bay. Plague dr is heerlijk , vol en glijd makkelijk. Geurt ook heerlijk al is dat erg subjectief. Black bay vind ik iedere keer een gevecht om er redelijke schuim mee te krijgen. Hij kan niet goed met water omgaan. Voordat je er erg in hebt heb je er teveel in gedaan en wordt het prut. Het blijft een dunne zeep met een vreemde groene kleur. Hij is achterin de kast terecht gekomen. Ze zijn goed geprijsd en doen hun werk naar behoren. Er is weinig verschil tussen TFS, Razorock en the goodfella's smile zepen. Ook ong zelfde prijs.
Woodface Posted February 10, 2020 Posted February 10, 2020 Ik heb voor het eerst een Razorock zeep, Irish Countryside. Schuimt prima en glijdt inderdaad goed. Geur is wat mij betreft slecht. Een echte tegenvaller. Ruikt naar...???? In ieder geval niet naar wat ik verwacht van een plattelands geur.
RicooCardoo Posted February 10, 2020 Author Posted February 10, 2020 Ik denk dat ik de zeep voor nu maar over sla. Ik zie dat de meningen toch wel erg uiteen lopen, en meer in het wat negatieve dan positief. Bedankt voor jullie recties ?
Recommended Posts