JvdK Posted January 28, 2020 Posted January 28, 2020 Vandaag is mijn tweede veiligheidsscheermes binnengekomen; een Gillette Tech. Via Marktplaats en volgens opgave komt hij uit de jaren 50 van de vorige eeuw. Ik heb hem gelijk uit elkaar gehaald en in de 70% alcohol laten poedelen. Daarna een badje met afwasmiddel en voorzichtig bewerkt met een tandenborstel. Alle kennis over dit ontsmetten heb ik overigens van dit forum gehaald (waarvoor mijn dank). Het was erg leuk om eens op een andere manier met een scheermes aan de gang te zijn. Het resultaat mag er m.i. zijn. De Tech ziet er mooi uit en glimt als een spreekwoordelijk lichaamsdeel in de maneschijn. De staat is als nieuw. Ik heb een poging gedaan om de Tech te dateren maar dat is best lastig. Op de plaat staat alléén Gilette en Made in Engeland. Het zou dus een vroege 50’er kunnen zijn. Binnenkort maar eens een scheerbeurt aan wagen? 3
dhr K Posted January 28, 2020 Posted January 28, 2020 Gefeliciteerd. Ziet er prachtig uit. De tech is tot ver in de jaren 60 geproduceerd. Je hebt wat speling. In ieder geval veel scheerplezier ermee
Recommended Posts