JvdK Posted January 23, 2020 Posted January 23, 2020 Goedemiddag, Ik ben Johan en kom uit Zeist. Na jaren van nat scheren met de Gilette Fusion had ik me begin dit jaar voorgenomen over te gaan op een krabbertje. Ik was toch toe aan een nieuwe scheerkwast en kon gelijk een krabbertje erbij bestellen. Het werd een RazorRock scheerkwast (silvertip plisoft) en ee Merkur 23C safety razor. Samen met een TOBS Jermyn Street scheercreme en Derby mesjes werd het gelijk een leuk pakketje. De volgende dag de scheerkwast eerst gewassen en daarna alles maar gelijk uitgeprobeerd met het bijgevoegde Merkur DE mesje. Het resultaat was geweldig. Voorzichtig met mes zonder druk tussen twee vingers geschoren met en tegen de haren. Super glad, geen sneetjes maatwerk wat razor burn. Er valt dus nog genoeg te leren. Na wat op het forum te hebben gesnuffeld heb ik besloten om lid te worden. Het lijkt me een leuke community waar ik graag deel van wil worden. 3 1
ChrisVanMeer Posted January 23, 2020 Posted January 23, 2020 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
Ko Eversdijk Posted January 23, 2020 Posted January 23, 2020 Welkom, misschien kun je wat met de uitgebreide informatie over scheermesjes doen die op dit forum beschikbaar is: De Derby mesjes worden niet door iedereen gewaardeerd. Maar dat is een kwestie van zelf proberen! Heb ze zelf ook een tijd gebruikt. Succes met de ontdekkingstocht op scheergebied!
Bartmen Posted January 23, 2020 Posted January 23, 2020 @Ko Eversdijk Derby extra is best te hachelen
Ko Eversdijk Posted January 23, 2020 Posted January 23, 2020 Bartmen schreef 19 minuten geleden: hachelen Heb even betekenis opgezocht: Hachelen betekent eten. Lijkt me niet zo lekker, scheermesjes eten! Maar ik denk dat je bedoelt dat ze wel bruikbaar zijn. Ben ik het wel mee eens. Maar het is wel raadzaam om ook eens andere te proberen. De lijst van Harkos kan dan een hulpmiddel zijn om een keuze te doen! 1
JvdK Posted January 28, 2020 Author Posted January 28, 2020 @Ko Eversdijk dank voor de suggestie. Onderwerp scheermesjes is bijna volledig doorgenomen ??
joebar Posted January 28, 2020 Posted January 28, 2020 Welkom! Misschien een idee maar kijk eens bij de "forum" winkeliers voor test pakketjes mesjes.
Recommended Posts