Ga naar inhoud
sami

Aftershave en ander alcohol bevattende vloeistoffen bestellen buitenland

Aanbevolen reacties

Goedeavond scheer vrienden, 

Ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn bij het bestellen van splashes afterahaves en balms uit het buitenland wat betreft vervoer ik zie vaak dat ze dat niet leveren ik bestelde tot nu toe enkel maar zepen en crèmes uit met name de UK ik vroeg me af of je gerust ook aftershaves kan bestellen of brengen ze dan extra hoge kosten in rekening ik bestelde onlangs bij die site waar ze stirling zepen verkopen in de UK erg duur moet ik Zeggen met name shipping kosten maar goed ik durfde geen aftershave erbij te bestellen ook omdat de totaal prijs dan erg hoog word maar ook omdat ik niet zeker weet of ze het überhaupt wel leveren buiten de UK of buiten de USA het valt me wel op dat shipping voor splashes en aftershaves extreem hoog is de kans dat ik het dus uit het buitenland bestel is denk ik niet groot de shipping kosten zijn hoger dan de bestelde producten absurd gewoon 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Over het algemeen zijn splashes in glazen flesjes best zwaar. Dat gewicht heeft hogere verzendkosten tot gevolg.

Ik heb wel vaker aftershave uit het buitenland gehaald. Dat ging prima. Er zijn inderdaad enkele webshops uit de UK die niet naar Nederland verzenden, ook vanuit de US willen ze dat soms niet.

De site vermeld meestal wel of ze wel of niet naar Nederland verzenden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik deed test bestelling bij shave time (UK) voor 1 aftershave van stirling ze rekende €25 voor shipping (en dat is nog de goedkoopste shipping optie voor splashes en aftershaves) dan kom je ongeveer op zowat €50 totaal prijs voor 1 aftershave voor 2 aftershaves dan zit je zowat aan de €70 a €80 wel jammer dat het zo extreem duur is want ze verschepen het relatief gezien niet ver van Nederland vanuit de UK  en normaliter is stirling een economisch merk in de USA relatief goedkoop daar kwa prijs kwaliteit  en inhoud verhouding 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij Slickboys UK heb ik een paar aftershaves gekocht van Barrister and Mann.  De verzending was zeer gunstig, zonder track en trace kwam dit op 5GBP. 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik moet alleen wel zeggen dat het aanbod daar zeer beperkt is op die site @Levi 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, ondertussen is hun voorraad behoorlijk gedaald. Maar ik verwacht wel dat ze binnenkort alles weer bijgevuld krijgen. Gewoon even wachten en af en toe eens een kijkje nemen. Het is zo dat ze deze aftershaves sinds kort aanbieden dus is alles redelijk snel uitverkocht geweest. 😬

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De verzendkosten met track & trace code bij Slickboys UK bedragen £9. Een andere optie is A&E UK en daar betaal je £12,50 verzendkosten, maar zij stoppen er normaal gezien mee van zodra de stock verkocht is. Nog een andere optie is Tierra Santa Shaving in Israël, geen idee wat de verzendkosten daar bedragen. Maar de meeste Amerikaanse aftershaves zijn momenteel uitverkocht bij Slickboys UK, A&E UK en Tierra Santa Shaving. Peter van A&E zoekt trouwens verder naar een nieuwe verdeler in Europa.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@sami hou de Slickboys UK website maar in de gaten. Binnenkort een nieuwe voorraad Barrister and Mann producten (inclusief aftershaves). Bovendien krijg je 10% korting als nieuwe klant met de code "NEWBOY" (zonder aanhalingstekens) of 15% korting gedurende de hele maand Januari met de code "HAPPYNEWYEAR" (zonder aanhalingstekens).

spacer.png

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
sami schreef op 22-1-2020 om 05:30:

Dank @CobraX 👍

Voor de zekerheid toch maar eventjes reageren. Er is een nieuwe lading Barrister and Mann aftershaves beschikbaar bij Slickboys UK (de code HAPPYNEWYEAR werkt nog steeds).

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.