Bart0812 Posted January 8, 2020 Posted January 8, 2020 Hoi allemaal, Na al een tijd te hebben meegelezen heb ik besloten mijzelf te registreren op het forum. Daar hoort natuurlijk een voorstelrondje bij: Ik ben Bart, 29 jaar oud en woonachtig in de regio Utrecht. Sinds augustus 2017 ben ik begonnen met het scheren met een safety razor. Ik ben begonnen omdat ik vaak last had van irritatie. Na gelezen te hebben over de safety razor heb ik er één aangeschaft en het resultaat is me positief bevallen. Sindsdien ben ik een beetje aan het uitproberen met verschillende safety razors en scheerzepen en -creme's en zo kwam ik uit op bij dit forum. Zoals gezegd dus al een tijdje meelezend, maar nu was de tijd rijp om mijzelf aan te melden. 1
koenfucius Posted January 8, 2020 Posted January 8, 2020 Welkom. Welke krabbers en zepen heb je al geprobeerd?
dhr K Posted January 8, 2020 Posted January 8, 2020 welkom en veel plezier hier en met je ontdekkingsreis
Rudi Posted January 10, 2020 Posted January 10, 2020 Welkom hier! Ben je mooi 19 jaar eerder begonnen dan ik. Moet toegeven dat ik daar enigszins jaloers op ben ;-).
Recommended Posts