Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Kitchen

Nieuwe Proraso receptuur?

Aanbevolen reacties

Weet iemand toevallig al iets over de nieuwe Proraso receptuur? @Barbiere di Figaro wellicht? Ik las dat  de verpakkingen van pre-shaves, cremes en zepen een facelift hebben gehad en dat de recepturen op een aantal punten veranderd zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn vader heeft net een pakke binnen vam BdF. Voor zover ik het zag is de rode scheercreme al de nieuwe verpakking en formule. De rode pre shave en blauwe aftershave balsem zijn nog de oude producten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
DoubleB schreef 30 minuten geleden:

Mijn vader heeft net een pakke binnen vam BdF. Voor zover ik het zag is de rode scheercreme al de nieuwe verpakking en formule. De rode pre shave en blauwe aftershave balsem zijn nog de oude producten.

Als ik het goed begrepen heb staat er op de nieuwe verpakkingen 'super formula"

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ah, ik heb dat deels gezien en we hebben dat deels ook al binnen.

De veranderingen zijn in de soort verpakking, de flesjes op zich, maar of er dan daadwerkelijk een nieuwe formule is, is de vraag. Maar het kan natuurlijk gemakkelijk, dat ze van bepaalde ingrediënten iets meer of minder doen, waarmee er een nieuwe formule ontstaat.

Het houdt wel in, dat ook elke tussen- en eindleverancier weer opruimt en het nieuwe inkoopt. Niet zo dom van Proraso!

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op de site van proraso staat helemaal niks over nieuwe formule of zo. Volgens mij staan daar ook de bekende verpakkingen op afgebeeld. Zegt op zich niks. Zolang ze de zeeppotjes niet veranderen... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
dhr K schreef 13 uur geleden:

Op de site van proraso staat helemaal niks over nieuwe formule of zo. Volgens mij staan daar ook de bekende verpakkingen op afgebeeld. Zegt op zich niks. Zolang ze de zeeppotjes niet veranderen... 

Nee klopt, dat doet mij vermoeden dat de veranderingen op zich minimaal zijn.  anders lijkt het me dat ze wel een hoge toren opzoeken om het daarvan af te blazen.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.