Ga naar inhoud
MrMarcie

Maar weer eens verdiepen

Aanbevolen reacties

Scheer allang nat maar vroeger vooral met een spuitbus en een plastic krabbertje. Een jaar of 6 geleden ging dat me irriteren, zou beter moeten kunnen. Veel Youtube film gekeken en sites bezocht. En toen wat geexperimenteerd met diverse messen. Uiteindelijk gebruik ik de Merkur 34C het meest. Maar wil wel weer eens wat anders proberen. Ook qua scheerschuim/olie e.d. dus dit forum gevonden. Kan ik die aankomende tijd eens rustig doorstruinen op ideëen en suggesties. Mijn grote voorraad "7a.m. Platinum Double Edge Safety Razor Blades" beginnen te slinken dus wil weleens andere mesjes proberen.

Bestaan er ook proefverpakkingen met meerdere types/merken? Zou ideaal zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

welkom en veel plezier

DE proefpakketten kan je bij bijna iedere onlinescheerwinkel vinden. De links van @Levi  zijn zeer handig wat dat betreft

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom

Zelf eebs een proefpakket met de Wizamet  van BdF geprobeerd. Aanrader!

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dank allen voor het welkom en @Levi dank voor die links. Vooral die eerste, daar ga ik wat bestellen. Die site nog nooit gezien. Geweldig, 1 post en nu al super info.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.