Snowmiss Posted December 26, 2019 Posted December 26, 2019 Mijn zesde scheerjaar zit erop en dit is het vijfde topic met mijn jaaroverzicht (2e jaar, 3e jaar, 4e jaar en 5e jaar) Het eerste jaar is ergens terecht gekomen in een verzameltopic. En helaas, het wordt niet zoals ik verwacht had. Een paar weken geleden is er iets mis gegaan met bestanden verplaatsen en daarbij was ik mijn overzicht tot dan toe kwijt geraakt. Ik heb wel een backup terug gevonden maar helaas is die maar tot 21 augustus van dit jaar. Zo uit mijn hoofd weet ik dat ik dit jaar nog minder ben gaan scheren dan afgelopen jaar. Maar hoe vaak, blijft een vraagteken. Als ik de 80 keer tot dan extrapoleer naar een scheerjaar (die loopt bij mij altijd van 23 december tot aan de 22e het jaar erop) kom ik uit op zo'n 135 keer # Scheerbeurten 2014: 167 2015: 164 2016: 169 2017: 208 2018: 139 2019: 135 Waarvan met open mes 2015: 29x 2016: 12x 2017: 31x 2018: 16x 2019: 1x in februari en volgens mij na augustus ook nog wel 1 of 2 keer Verder ben ik dus vooral bezig geweest met het opmaken van de Proraso groen en Proraso Wit met mijn favoriete J&T #2212. Dat is nog niet gelukt, maar zal niet lang meer duren wat betreft de Wit en de Groen dan straks in het voorjaar/de zomer. De meeste van de scheerbeurten zijn trouwens geweest met de Phoenix Open Comb Slant met een Lord Classic erin. Aangezien ik die zo vaak heb gebruikt dat ik daarvoor niet de moeite heb genomen om dit telkens te vermelden in de SvdD Tot zover en ook maar zonder grafieken. 4
Recommended Posts