itstimeforketchup Posted December 24, 2019 Posted December 24, 2019 Heb dit forum gevonden op zoek naar info over SE razors! Perfecte plaats om meer te leren over scheer materiaal en jullie tips! That being said, als jullie een merk Single Edge razor blades kunnen aanraden en waar ik die kan kopen, zou dat al een fantastisch begin zijn! Ik gebruik de Supply razor dus ben op zoek naar refills voor langwerpige SE blades ? Groetjes uit België!
ChrisVanMeer Posted December 24, 2019 Posted December 24, 2019 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
koenfucius Posted December 24, 2019 Posted December 24, 2019 Welkom. Ikzelf heb een voorkeur voor de Feather Professional. Onlangs een flink aantal bijgekocht bij 't Scheerhuys. Er is hier ergens een draadje van @Snuff waarin hij verschillende mesjes bespreekt. Je kan ook een proefpakket met verschillende mesjes kopen bij tryablade.
koenfucius Posted December 24, 2019 Posted December 24, 2019 Ik moet mezelf corrigeren. Ik zie dat de Supply injector mesjes gebruikt, terwijl ik verwees naar AC (artist club) mesjes. Deze zijn langer. Mijn injector mesjes (personna) heb ik indertijd bij connaught shaving gekocht. De schick injector single blades, die ik beter vind, heb ik op ebay gekocht.
Bartmen Posted December 24, 2019 Posted December 24, 2019 Welkom ,scheer mijzelf vaak met een shavette ook SE. Misschien is dat ook wel een optie
Kazuya17 Posted December 24, 2019 Posted December 24, 2019 Welkom op het forum, hopelijk blijf je wat langer als menig nieuwe leden. Ik zelf heb een sterke voorkeur voor de Schick Proline P30 SE mesjes. 2
itstimeforketchup Posted December 29, 2019 Author Posted December 29, 2019 koenfucius schreef op 24-12-2019 om 16:01: Welkom. Ikzelf heb een voorkeur voor de Feather Professional. Onlangs een flink aantal bijgekocht bij 't Scheerhuys. Er is hier ergens een draadje van @Snuff waarin hij verschillende mesjes bespreekt. Je kan ook een proefpakket met verschillende mesjes kopen bij tryablade. Tryblade klinkt een super optie voor een beginner als ik! Zal ook eens kijken bij 't Scheerhuys, ik heb veel goeds gehoord over Feather! Kazuya17 schreef op 25-12-2019 om 06:53: Welkom op het forum, hopelijk blijf je wat langer als menig nieuwe leden. Ik zelf heb een sterke voorkeur voor de Schick Proline P30 SE mesjes. Zekers! Zal mijn best doen om terug te keren, ik denk dat mijn "Breng me op de hoogte van nieuwe reacties" uit staat want ik heb geen emails gekregen van al deze berichtjes! 1
Recommended Posts